Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
 
 

Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

  • pythonozok: Itt meg szép csendben kimúlt a cég. Maradt vagy két éttermük, a házhoz szállítás meg rég megszűnt. (2015.05.26. 16:53) Ajándék projektort ad a Pizza Hut
  • eßemfaßom meg áll: Azért az se ártana, ha valami épelméjű személy jelölné ki a rokiparkolókat. Nálunk pl az obi előtt... (2015.05.17. 13:27) Fight: kerekesszékesek vs autósok
  • tisztapista: Románul nem tudok. Az angol bevezető után a románul feltett kérdések: fail (2015.04.11. 14:23) Jogsi Google Street View-val?
  • Hujber Tünde: Várnám a cikket. Vagy ez már az volt? Mi az a pop-up-store? Mit lehet csinálni az ipad-del a kirak... (2015.03.31. 16:22) A legkisebb a legnagyobb ötlet
  • szárny: Nekem is +18 témák jutottak eszembe. A fenti teljesen őszinte, meggyőződésből és elhivatottságból ... (2015.03.24. 05:30) Nem ülök a szőrős arcodra!

Taggyűlés

adrenalin (181) ambient (175) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (11) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (14) élményhajsza (868) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heti 1 szex (49) humor (47) internet (64) játék (11) közösségi média (14) kreatív (17) lapszemle (21) mcdonalds (10) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (83) profile (28) reklám (698) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (11) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-07-06 – Címkék: reklám print ambient élményhajsza – írta: ad-renalin

Nehéz megállni...

2012-07-06 – Címkék: reklám print ambient élményhajsza



...üzeni a Goodyear ambient kampánya by Y&R Brazil. Mindannyian ismerjük az érzést, milyen az, amikor pukkanós fólia kerül a kezünkbe: minden egészséges felnőtt azonnal pukkantgatni kezdi azt. Mert ugye nehéz megállni. Csak úgy, mint gagyi gumikkal megállni egy kereszteződésben. E logika érzékeltetésére a Metro napilapokba pukkanós fólia alapú hirdetés került, és ezt osztogatták a piros lámpánál várakozó autósoknak. Nem könnyű észrevenni, de minden hirdetésben, egy-egy pukkanó pukli alatt fellelhető egy irinyó-pirinyó, potenciálisan veszélyben lévő szarvasmarha (?) vagy labdázó gyerek, biciklis. Mert ugye igazából őket védjük, amikor okosan választunk gumiabroncsot. Tegyük hát ezt.

goodyear_bubble_wrap.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr14632882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.