Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

  • Cirrus: Tehát mondják azt, hogy kövér vagyok, ne azt, hogy duci vagyok. (2017.07.22. 19:51) Igen, duci vagyok. És?
  • Hulk Coli: Tisztelt Blog.hu és többi oldal szerkesztője kérnék a barátunk autóját eltávolítani ameglyelenítet... (2017.06.30. 17:47) Újrahasznos bolygó?
  • Mormogi Papa: "A zebrán átkelve nyilván mindenki befrászol egy tőle 10 méterre hallatszó autó fékcsikorgásától" ... (2017.06.09. 15:16) Pánik plakát
  • Lángharcos: Az idős állatok nem feltétlen tudják már tisztán tartani magukat. Fiatalabban is megeshetnek bal... (2017.05.18. 07:55) Leghosszabb macskanyelv evör
  • Jankove: A gyorshajtásnál megszokott zsebbevágó bírságok mintájára én erre is hoznék rendeletet: félmillió ... (2017.05.04. 08:08) Szokj le végre a telefonról!

Taggyűlés

adrenalin (273) Adrenalin (42) ambient (217) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (17) condom (20) dm (10) durex (15) élményhajsza (976) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (57) humor (47) ikea (13) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (44) lapszemle (21) mcdonalds (12) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (95) profile (29) reklám (853) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-07-06 – Címkék: reklám print ambient élményhajsza – írta: ad-renalin

Nehéz megállni...

2012-07-06 – Címkék: reklám print ambient élményhajsza



...üzeni a Goodyear ambient kampánya by Y&R Brazil. Mindannyian ismerjük az érzést, milyen az, amikor pukkanós fólia kerül a kezünkbe: minden egészséges felnőtt azonnal pukkantgatni kezdi azt. Mert ugye nehéz megállni. Csak úgy, mint gagyi gumikkal megállni egy kereszteződésben. E logika érzékeltetésére a Metro napilapokba pukkanós fólia alapú hirdetés került, és ezt osztogatták a piros lámpánál várakozó autósoknak. Nem könnyű észrevenni, de minden hirdetésben, egy-egy pukkanó pukli alatt fellelhető egy irinyó-pirinyó, potenciálisan veszélyben lévő szarvasmarha (?) vagy labdázó gyerek, biciklis. Mert ugye igazából őket védjük, amikor okosan választunk gumiabroncsot. Tegyük hát ezt.

goodyear_bubble_wrap.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr134632882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.