Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
 
 

Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

  • joska61: @Mikrobi: Igazad van. Összesítve egy szánalmas nárcisztikus papírkutya. Mintapéldánya a Hofi által... (2014.04.15. 10:35) Varga Attila "Sixx"
  • tamasoft: Nem tudom, ez igaz e egyáltalán!? De a fix kamerás gól-bírót, vagy a les-kamerát sem sikerült még ... (2014.04.12. 07:07) Hatszemű Brazuca
  • Szúrófény: Mi magyar benne? A festék, meg a kárpit? Vas, alamínium, gumi, mind külföldről hozott! (2014.03.31. 16:42) A Suzuki
  • rejtett kamera: Jópofa, kár hogy nálunk egy két élelmes begyűjtené az összeset így 5 perc múlva már az egész értel... (2014.03.14. 23:04) Adakozó plakátok
  • Void Bunkoid: Méghogy a hajléktalanok...ha ilyet telepítenének, egyből 7/24ben, egymást műszakban rotálva foglal... (2014.03.11. 09:39) Duracell melegedők

Taggyűlés

adrenalin (100) ambient (129) app (13) array (273) augmented reality (11) autó (24) botrány (10) coca-cola (12) condom (18) durex (13) élményhajsza (780) erotika (20) facebook (34) film (161) foci (12) gerilla (11) heti 1 szex (43) humor (47) internet (63) játék (11) közösségi média (13) kreatív (10) lapszemle (21) microsite (13) mobil (14) nsfw (16) online (19) plakát (11) print (71) profile (26) reklám (609) sör (19) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (64) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (55) vírusvideó (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2012-07-06 – Címkék: reklám print ambient élményhajsza – írta: ad-renalin

Nehéz megállni...

2012-07-06 – Címkék: reklám print ambient élményhajsza



...üzeni a Goodyear ambient kampánya by Y&R Brazil. Mindannyian ismerjük az érzést, milyen az, amikor pukkanós fólia kerül a kezünkbe: minden egészséges felnőtt azonnal pukkantgatni kezdi azt. Mert ugye nehéz megállni. Csak úgy, mint gagyi gumikkal megállni egy kereszteződésben. E logika érzékeltetésére a Metro napilapokba pukkanós fólia alapú hirdetés került, és ezt osztogatták a piros lámpánál várakozó autósoknak. Nem könnyű észrevenni, de minden hirdetésben, egy-egy pukkanó pukli alatt fellelhető egy irinyó-pirinyó, potenciálisan veszélyben lévő szarvasmarha (?) vagy labdázó gyerek, biciklis. Mert ugye igazából őket védjük, amikor okosan választunk gumiabroncsot. Tegyük hát ezt.

goodyear_bubble_wrap.jpg


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr554632882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.