Olvasnivaló a hétvégére
Olvasnivaló a hétvégére

Cikkajánlatunk a hétvégére az elmúlt napok legfontosabb anyagaiból:

Megjósolható a márkák jövője a social media kristrálygömbjéből? - veti fel a kérdést az Advertising Age publicisztikája .

Ugyancsak az AdAge közöl tanulságos részleteket abból az Ipsos-sal végzett kutatásából, amely arra kereste a választ, hogy mit várnak a a fogyasztók a márkáktól online (naná, hogy kuponokat...)

A Facebook Comment plugin-jének átfogó változásairól szövegesen és ...

Ilyen lesz a jövő valósága?
Ilyen lesz a jövő valósága?

Mire jó az augmented reality (AR)? A Különvélemény c. filmben már láthattuk, ahogy Tom Cruise a kezével hadonászva kezeli az egyébként gyönyörű programokat, Keichii Matsuda, egy japán építészhallgató videójában azonban egyéb lehetőségekkel is találkozhatun. A félénken ugráló reklámoktól elkezdve az állandóan a derekunknál lévő billentyűzetig vizionál bátran a készítő.

Egyelőre még biztos nem kell magukban pusmogó és az utcán őrülten hadonászó ...

Sztár lett a szerenádozó unikornis
Sztár lett a szerenádozó unikornis

Nehéz megszólalni, amikor egy kampányban egy szerenádozó unikornisbáb játssza a főszerepet. Kicsit még mi is nehezen hisszük el, de igaz: az Evolution Bureau ügynökség ezzel a merész ötlettel népszerűsíti a Juicy Fruit rágót online.

A feltételek nyilván adottak voltak, a Charlie az unikornis-sorozat  még mindig őrülten terjed, így az ügynökség emberei joggal gondolták, hogy az unikornis mint olyan már fél siker. Igazuk lett, de az eredmény első ránézésre ...

Drágám, ne hagyd elöl a vibrátort!
Drágám, ne hagyd elöl a vibrátort!

A külső igenis számít, nincs ez másképp a különféle szexjátékok (pardon, intim életmód-termékek) esetében sem. Ha az Apple fel tudott építeni a márka köré egyfajta dizájn-életérzést, miért ne sikerülhetne ez a Lelónak? A svéd cég friss reklámfilmje bemutatja az új termékeket, amelyek Eric Kalén és Carl Magnusson formatervezők keze munkáját dícsérik.

„A céget azután alapítottuk, hogy szerettünk volna egy olyan negyvenes nőismerősünknek ...

Mexikói sör melegeknek
Mexikói sör melegeknek

Bár sokan poénra gyanakodnak, a hír igaz: egy kis mexikói sörfőzde olyan kézműves söröket dobott piacra, amelyeket speciálisan a meleg közösségeknek szánnak. A Salamandra és a Purple Hand már kapható néhány mexikói városban.

A sört organikus (kvázi bio-) malátából készítik biomézzel, beszámolók szerint ettől narancsos íze lesz, ami a gyártó szerint különösen tetszeni fog a melegeknek. Ráadásul az üvegekről a címke (amely a hatvanas évekbeli ...

Leia hercegnő és az Ewok
Leia hercegnő és az Ewok

Nem is olyan régen merült fel a LEGO neve a minimalista plakátok kapcsán, most itt az új, Star Wars franchise-t népszerűsítő sorozat. A brazil Escola Cuca reklámiskolában készített plakátok nagyon kevéssel nagyon sokat mondanak, humorosan és játékosan.

A "Make Your Own Story"-kampány pont azért hiteles és találó, mert arra emlékeztet, ami miatt mindannyian szerettük a LEGO-játékokat: a sztorit mi írtuk a játékhoz.

 

A három elkövető diák neve Diego Mourão, ...

süti beállítások módosítása