Mindenre használható szatyor
Mindenre használható szatyor

Amikor a kreatív ötlet nem csak vicces, de még környezetbarát és szórakoztató is egyszerre, fejet kell hajtanunk. A Lee legújabb fogása nem a farmereket reklámozza, inkább arról tesz, hogy hazaérve ne begyűrjük a sarokba a papírszatyrot: van itt könyvtartó, társasjáték, naptár, könyvjelző...csak legyen elég időnk kivagdosni és összerakni őket!

Az elkövető az indiai Happy Creative Services , ők felelősek a Diesel Jeans szolidan botrányos, térdvédős ...

Elégedetlen vagy valamivel? Posztolj!
Elégedetlen vagy valamivel? Posztolj!

Az USA legnagyobb cégeinek infót szállító Viralheat elemzőcég új szolgáltatással jelentkezett: a Human Intent névre keresztelt funkció a közösségi oldalakat figyeli, és riaszt, valahányszor úgy néz ki, hogy a felhasználók vásárolni akarnak.

Az algoritmus elemzi a használt nyelvezetet, tudja, mikor panaszkodunk meglévő dolgainkra, vagy éppen mikor magasztaljuk azokat az egekig. Ha azt látja, hogy elégedetlenek vagyunk, kikövetkezteti a vásárlói szándékot, a ...

Szoknyás nők és férfiak
Szoknyás nők és férfiak

Nem igazán a skótoknak találták ki az Angostura rum óriásplakátjait: az alkoholgyártó legújabb kampányában ugyanis vicces párhuzamot von a szoknyát viselő férfiak és nők között. "Skóciában a férfiak szoknyában táncolnak - Trinidadon a férfiak szoknyát viselő nőkkel táncolnak" - áll az idézet.

Persze a célzott piszkálódás nem véletlen: a kampány célja ugyanis a trinidadiak visszacsábítása a helyi nedűkre a scotch helyett. A skótok pedig ...

Mit akar tőlünk Justin és Ozzy?
Mit akar tőlünk Justin és Ozzy?

Muszáj még egy kicsit foglalkoznunk a Super Bowl-reklámokkal, mert még nem hirdettünk győztest a "fura" kategóriában. A titulusra jó esélyekkel pályázik a Crispin Porter & Bogusky Best Buy-szpotja Ozzy Osbourne és Justin Bieber főszereplésével. Az öregecskedő rokker öreg, Justin Bieber pedig fiatal, és be lehet neki szólni - röviden ennyi derül ki az egy perc végére.

A zene, a fogatókönyv, az üzenet mind-mind hibádzik a szpotban, de persze a világért sem ...

Saját fegyverével támadja az Apple-t a Motorola
Saját fegyverével támadja az Apple-t a Motorola

Droidhadsereg, elnyomás, egyszínűség, míg jön a megmentő technológia/ember, aki kilóg a tömegből. A forgatókönyv ismerős lehet, ha máshonnan nem, az Apple 1984-es szpotjából, amiben a Macintosh számítógépet reklámozták.

"Meglátod, ez az 1984 miért nem 1984" - utal Orwell könyvére a szpot, aminek végén egy kalapácsos nő (jó, hát akkor még ez ment) szétzúzza a diktatúrát.

 

 

Ugorjunk most előre 27 évet: fehérbe öltözött emberek állnak ...

süti beállítások módosítása