Hányszor lehet még elsütni az Old Spice guyt?
Hányszor lehet még elsütni az Old Spice guyt?

Jobbaktól nem szégyen tanulni, márpedig az Old Spice emlékezetes kampánya... hát, emlékezetes marad. Olyannyira, hogy a W+K azóta sem lépett ki a saját árnyékából, ráadásul már nem csak ők viszik ezt az irányt: megjelent ugyanis pár reklám, amik kísértetiesen hasonlítanak az eredeti alapötletre.

 

Ott voltak például a Grey  Dairy Queen-kisfilmjei: ismerős a mászkálás, a karakteres figura, a fura szituációk - a borotváló kisnyulak azért mindenkit meglepnek ...

Erre használjuk majd Sirit
Erre használjuk majd Sirit

Conan O'Brien és stábja megint megcsinálta videóban az elkerülhetetlent: mert legyünk őszinték, ki ne próbált volna ki disznó szavakat angolul, amikor először látta a Google Voice Search alkalmazást telefonba építve? Akkor mire másra szolgálna az Apple interaktív asszisztense, mint hogy megtrollkodjuk? Naugye.

 

A Conan-videóban Siri (aki ugye ráadásul nő, nem véletlenül ) megkapja a magáét: a félperces álreklám legalább annyira vicces, mint a Shit Siri Says ...

Leugrik a plakátról az új VW Bogár
Leugrik a plakátról az új VW Bogár

Az új Bogár prezentálásához a Volkswagen Kanada igen szép és ambiciózus vállalkozásba fogott: egy külön  app  segítségével a felhasználók az utcán állva élvezhetik, ahogy szó szerint megelevenednek a Bogár-plakátok.

A kampány a helyi Times Square, a torontói Dundas Square plakáttengerében található, valamint torontói és vancouveri megállókban. A VW célja az volt az ugrálós, hiperaktív kampánnyal, hogy a Bogár előző, nőies változatától elszakadva ...

süti beállítások módosítása