Hülyére szponzorált film a termékelhelyezésről
Hülyére szponzorált film a termékelhelyezésről

A héten debütált a Sundance filmfesztivál keretein belül Morgan Spurlock új filmje, a Pom Wonderful Presents... The Greatest Movie Ever Sold (kb.: A POM Wonderful bemutatja: a legnagyobb film, amit valaha is eladtak). A Super Size Me rendezője, a fogyasztó-társadalom Michael Moore-ja most a mozis termékelhelyezést veszi górcső alá.

A csavar a filmben az, hogy nem csak megvizsgálja a filmekben termékeket elhelyező cégeket, de önmaga is csak azért létezhet, mert a ...

Zseniális minimálplakátok
Zseniális minimálplakátok

A kevesebb több - mondhatnánk, de lehet, hogy már azzal is túl sokat beszélnénk feleslegesen. A BoredPanda.com ugyanis összeszedett pár egészen brilliáns plakátot azt bizonyítandó, hogy a hirdetést nem a rajta található helikopterek és űrhajók száma viszi el, hanem az okos alapötlet. Ezekből szemezgettünk.

1. Hut Weber (ügynökség: Serviceplan Hamburg/München, Németország)

2. Tzomet Sfarim könyvesbolt (Brickman, Izrael)

...

Mindenki beszéljen Kobe Bryant kígyójáról!
Mindenki beszéljen Kobe Bryant kígyójáról!

Kobe Bryant, a Los Angeles Lakers dobóhátvéde körül forog a Nike legújabb kampánya, amelyben a kosárlabdázó egy rossz ösvényre tévedt szuperhőst alakít.

A Fekete Mamba nevet vicces módon saját magára találta ki a sportoló, aki szerint abban is hasonlítanak a kígyóval, hogy mindketten "99%-os pontossággal, maximális gyorsasággal képesek lecsapni" - a Nike pedig annyira egyetért ezzel, hogy rögtön egy nyolcperces kisfilmet rendeztetett ezzel a címmel. A Fekete ...

Jönnek a szponzorált sztorik a Facebookon
Jönnek a szponzorált sztorik a Facebookon

Elindult a Facebook Sponsored Stories , a közösségi oldal új hirdetési formája, amely közösségre épít, és - ahogy a neve is mutatja - a felhasználók történeteibe illeszti bele a kapcsolódó hirdetőt.

Az új formátummal a hirdetők bekapcsolódhatnak az üzenőfalra kikerült történésekbe, így ha valaki használja egy alkalmazásukat, vagy mondjuk bejelentkezik egy hirdető kávézóba, a személyes hírei között megjelenik a szponzorált hirdetés. Ehhez aztán ...

Yahoo-játékok a buszmegállókban
Yahoo-játékok a buszmegállókban

A buszmegállók kihasználására láttunk már érdekes ötleteket , a Yahoo azonban még az érintőképernyős reklámozást is megtoldotta egy lépéssel: San Francisco utcáin ugyanis a buszra várakozók nem csak reklámot nézegethetnek a kihelyezett 72 inches kijelzőkön, de konkrétan egymás ellen játszhatnak a négy játék egyikét választva.

 

Bus Stop Derby névre keresztelt kampány során 20 buszmegállóban szállhat be bárki a vetélkedésbe, az egyes kerületek ...

süti beállítások módosítása