Újabb ikonius Old Spice-fickó?
Újabb ikonius Old Spice-fickó?

Hölgyeim! Íme az új Old Spice-reklámarc, akiről egyelőre nem tudjuk, hogy csak részben, vagy teljesen helyetesíti-e az online szenzációt, Isaiah Mustafát, akivel a márka és a Wieden+Kennedy díjak tömkelegét söpörte be az elmúlt egy évben. 

 

Az új ember Fabio, akit az Egyesült Államokban mindenféle ismeretlen reklámokból már ismerhetnek, meghatározását tekintve pedig olasz és modell. Mivel van saját YouTube-csatornája és Twitter-profilja is, úgy néz ki, ...

A Volkswagen és a szopóálarc
A Volkswagen és a szopóálarc

Mész az utcán, és hirtelen szembejön veled valaki fekete pólóban és nagyon fura szájtartással. Mire gondolsz? a.) Hát ez hülye. b.) Ez undorító. c.) Vennem kell egy olyan autót!

A dél-afrikai Ogilvy szerint mindenki a harmadik választ jelölné be, a fura alakok ugyanis az új Volkswagen Golf R ambient kampányából valók. A srácok egyszerűen felkapták a pólót, bevették a szájukba a gyorsulást imitáló protéziseket, majd szorgalmasan rótták az utcákat. ...

Busz 66%-on
Busz 66%-on

Egyre népszerűbbek lehetnek a buszmegállók, mert míg Budapesten csak a dohányzást tiltották meg, máshol hangulatos ambientek és interaktív játékok könnyítik meg a tömegközlekedésre várók dolgát.

Mai adagunk a Vitaminwater jóvoltálból jött létre, amely feltöltő tulajdonságait szó szerint kommunikálva USB-s töltőkkel ellátott plakátokat helyezett ki New York, Los Angeles, Chicago és Boston utcáira. A kampány az ügyfelet frissen meghódított Crispin Porter ...

süti beállítások módosítása