Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

Taggyűlés

adrenalin (187) ambient (177) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (11) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (14) élményhajsza (875) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heti 1 szex (50) humor (47) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (18) lapszemle (21) mcdonalds (10) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (83) profile (28) reklám (706) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (11) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-09-29 – Címkék: viral gyógyszeripar élményhajsza ray cokes – írta: ad-renalin

Word-of-csőr advertising Ray Cokes tálalásában

2011-09-29 – Címkék: viral gyógyszeripar élményhajsza ray cokes



A Boehringer Ingelheim német gyógyszercég legújabb vírusvideójában (!!) a 90-es évek meghatározó MTV-s VJ-je, Ray Cokes németnek álcázva betanított papagájokat ad postára, mert a cég szerint ez a jövő, nem a Facebook. Aki elveszítette volna a fonalat, annak megmagyarázzuk. 

Az egész a Pharma Marketing bloggal kezdődött, amely mosolyogva mutatta be a világnak a gyógyszercég legújabb vírusvideóját, amelyben Ray Cokes, az MTV egykori fenegyereke marketing-őrülttudósnak álcázva mutatja be a papagájgyárat, amelyben arra képezik ki a szépséges állatokat, hogy kimondják a cég egyébként „híresen kimondhatatlan” nevét. Ez az igazi word-of-mouth advertising, ahogy azt Ray is megjegyzi a videóban. Ja, és vannak benne jónők is, természetesen. Tökéletes videó.

 

 

A vírusfilmet láthatóan komolyan vette a készítő Quadrolux: a kisfilm mellé színfalak mögötti jeleneteket is készített, láthatjuk az épülő szettet, valamint Ray Cokes-ot, ahogy szokásos stílusában közli, ő sem tudja, mi a fenéért van itt, de nagyon jól érzi magát.

 

 

 

A végére pedig a slusszpoén: a videók végén található link a Boehringer Ingelheim Youtube-oldalára mutat, de ott nem találunk egy papagájos videót sem, ugyanis a cég levetette onnan a kampányt. Vagy ez is csak a stratégia része? Mindenesetre tökéletes példája annak, hogyan lehet egy arc és egy jó ötlet segítségével nem csak személyessé, de (!!!) humorossá tenni egy gyógyszercéget.


1 komment

– 2011-09-27 – Címkék: viral humor axe élményhajsza – írta: ad-renalin

Történelemóra mellekkel

2011-09-27 – Címkék: viral humor axe élményhajsza



Mert ugye, mint ahogy az ősi mondás is tartja, meztelen nőkkel bármit el lehet adni. Még az egyébként unalmasnak tűnő dolgokat is. Az AXE Kanada legújabb kampánya két részre osztható, az egyikben az alaptétel bizonyosodik be, míg a másikban öreg emberek magyaráznak meg modern dolgokat. Működhet? Működik.

 

Bár tegyük gyorsan hozzá, egy gyártónak, ami a csajozásra és a férfihumorra épít, nem nehéz ilyen ötletekkel előállnia, a Crispin Porter + Boguksy videóiban láthatunk szexsms-eket Shakespeare-stílusban felolvasó színészeket, jónőket ahogy történelmi tényekre (lassítva) öltöznek, és öregeket, akik például a dugibarátság jelenségét magyarázzák meg a maguk stílusában.   

 

Az egész kétségbeejtően gyerekes, már-már óvodás, de tökéletesen működik. Már ha férfi az ember és hajlamos gyerekesen heherészni ilyen dolgokon. Az alant látható videók csak egy részét képezik a Nagy Egésznek, a többiért érdemes ellátogatni az AXE Canada honlapjára, szigorúan gyerekes heherészés céljából. Ping, baby!

 

 

 


3 komment

– 2011-09-26 – Címkék: viral film élményhajsza csizmás kandúr – írta: ad-renalin

Újabb szőrt húz le a Csizmás Kandúr

2011-09-26 – Címkék: viral film élményhajsza csizmás kandúr



 Mert mindenkinek kell egy spinoff-film, a nyolcadik Shrek-franchise is megérkezett, a Csizmás, a Kandúrra keresztelt filmet pedig létező vírusvideók megmacskásításával (mostmár ez a szó is létezik) szeretnék promózni. 

 

Mindenki felismeri például a már ezen a blogon is többször tárgyalt Old Spice-kampányt, aminek ez a változata körülbelül az ötvenedik paródia/átirat, nem véletlen, hogy már maga az Old Spice is továbblépett... ja, hogy nem lépett tovább? Akkor működik, hogyne.

 

 

Egy fokkal viccesebb a donaldkacsázásra buzdító nadrágreklám-paródia, a kommentelők egyenesen imádják.

 

 

Abszolút kedvencünk viszont a Világ Legérdekesebb Macskája, ami a zinterneten kultstátusznak örvendő Dos Equis-reklámoknak, amelyek a világ legnagyobb ChuckNorrisáról szóltak, és nagyon szerettük őket. Alant megosztjuk azt is, mert nem lehet elégszer megnézni.


Szólj hozzá!

– 2011-09-19 – Címkék: humor videó t mobile élményhajsza – írta: ad-renalin

Amikor a parkolóőr ad neked pénzt

2011-09-19 – Címkék: humor videó t mobile élményhajsza



A parkolóőröket senki sem szereti: jöhetnek éjszaka, nappal, kedvesen vagy mérgesen, az biztos, hogy még annak is összeszorul a gyomra, aki rendesen bedobálta az aprót az automatába. A T-Mobile ezt használta ki zseniális brit kampányában, aholis álruhás statisztákkal szivatta meg a parkoló autósokat.

Az első reakció (jogosan) mindenkinél a felháborodás volt, ami aztán örömbe csapott át, amikor elolvasták, mit is kaptak: a parkolóőrök ugyanis 5-50 angol font értékű ajándékutalványokat ragasztottak a szélvédőkre. A mutatvány a T-Mobile új tarifáját hivatott reklámozni, amely fix díjainak köszönhetően „sohasem lesz gond, ha beesik egy váratlan számla”.   

 

A Saatchi&Saatchi szpotjának végeredménye pedig egy baromijó kandi kamera-videó lett, nagyon vicces és jófej parkolóőrökkel, hisztériázó-visongó nőkkel és kiabáló férfiakkal. Zseniális.

 

 


Szólj hozzá!

– 2011-09-16 – Címkék: reklám sör humor élményhajsza – írta: ad-renalin

Tragédia ért? Kérsz sört?

2011-09-16 – Címkék: reklám sör humor élményhajsza



Sört reklámozni a legnagyobb királyság. Lehetsz bármilyen szexista, bármilyen bunkó, és bármilyen vicces is -  ha a végén belógatod a terméket, mindenkinél leesik, hogy „jaaaa, hát így oké, hát ha sört reklámoz, akkor voltaképpen menőő”. Ezt használta ki szemtelenül a Del Campo / Nazca Saatchi&Saatchi Argentínában.

Mindenkinek ismerős a jelenet, amikor valaki rossz hírt kap - sokminden eszünkbe jut, vannak, akikkel meg szeretnénk osztani, vagy csak magunkban akarunk szomorkodni, egy azonban biztos: nem akarjuk, hogy valaki megkínáljon minket sörrel. A „tudd, hogy mikor kell meginni” koncepció az Andes sör szpotjaiban a végletekig ki van játszva, pedig csak egy egyszerű, csomagolásra szerelt hőmérsékletérzékelős izé az, ami az újdonságot jelenti. Túl sok? Nem baj, úgyis sörreklám.



 

 

 

 

 

 

 

 


7 komment

– 2011-09-09 – Címkék: viral film plakát élményhajsza – írta: ad-renalin

Tényleg fertőző kampány

2011-09-09 – Címkék: viral film plakát élményhajsza



Undorító, de zseniális - egyetemistaként nem is gondoltuk volna még anno, hogy a hűtőben tenyésző dolgoknak komoly reklámértéke lenne. A Warner Bros kanadai kirendeltsége viszont igen: mikrobiológusokkal és immunológusokkal felvértezve megcsinálták ezt a tényleg tökéletesen kigondolt plakátot.

A dolog rettenetesen egyszerű: a két szögletes, Petri-csészeként működő hirdetőfelületen egyszerűen kitenyésztették a feliratot mindenféle baktériumokból és gombákból. A plakátok Steven Soderbergh új filmjét, a Fertőzést népszerűsítik. Ha nem is víruskampány, de baktérium mindenképpen. Ha-ha.

 

A plakátokat egyébként a torontói LoweRoche készítette, reméljük, senki sem betegedett meg közülük a gyártás során. Ha-ha. A film viszont érdekesnek tűnik.

 

 

 

 

 


3 komment

– 2011-09-06 – Címkék: humor lámpa olcsó élményhajsza – írta: ad-renalin

Le a fingós lámpákkal!

2011-09-06 – Címkék: humor lámpa olcsó élményhajsza



Van valami félelmetesen primitív ösztönökre játszó a londoni SmithDennison ügynökség szpotjában, amely a Megaman izzókat reklámozza. Lehet gyerekesnek is nevezni, de tény: a fingós humor úgy látszik, soha nem fog kimenni a divatból.


5 komment · 2 trackback