Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

Taggyűlés

adrenalin (134) ambient (151) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (10) botrány (10) coca-cola (16) condom (20) durex (13) élményhajsza (819) erotika (20) facebook (34) film (162) foci (12) gerilla (11) heti 1 szex (47) humor (47) internet (64) játék (11) közösségi média (14) kreatív (13) lapszemle (21) microsite (13) mobil (14) nsfw (16) online (22) plakát (13) print (78) profile (27) reklám (648) sör (21) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (65) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (10) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-09-29 – Címkék: viral gyógyszeripar élményhajsza ray cokes – írta: ad-renalin

Word-of-csőr advertising Ray Cokes tálalásában

2011-09-29 – Címkék: viral gyógyszeripar élményhajsza ray cokes



A Boehringer Ingelheim német gyógyszercég legújabb vírusvideójában (!!) a 90-es évek meghatározó MTV-s VJ-je, Ray Cokes németnek álcázva betanított papagájokat ad postára, mert a cég szerint ez a jövő, nem a Facebook. Aki elveszítette volna a fonalat, annak megmagyarázzuk. ...


1 komment

– 2011-09-27 – Címkék: viral humor axe élményhajsza – írta: ad-renalin

Történelemóra mellekkel

2011-09-27 – Címkék: viral humor axe élményhajsza



Mert ugye, mint ahogy az ősi mondás is tartja, meztelen nőkkel bármit el lehet adni. Még az egyébként unalmasnak tűnő dolgokat is. Az AXE Kanada legújabb kampánya két részre osztható, az egyikben az alaptétel bizonyosodik be, míg a másikban öreg emberek magyaráznak meg modern...


3 komment

– 2011-09-26 – Címkék: viral film élményhajsza csizmás kandúr – írta: ad-renalin

Újabb szőrt húz le a Csizmás Kandúr

2011-09-26 – Címkék: viral film élményhajsza csizmás kandúr



 Mert mindenkinek kell egy spinoff-film, a nyolcadik Shrek-franchise is megérkezett, a Csizmás, a Kandúrra keresztelt filmet pedig létező vírusvideók megmacskásításával (mostmár ez a szó is létezik) szeretnék promózni.    Mindenki felismeri például a már ezen a blogon is...


Szólj hozzá!

– 2011-09-19 – Címkék: humor videó t mobile élményhajsza – írta: ad-renalin

Amikor a parkolóőr ad neked pénzt

2011-09-19 – Címkék: humor videó t mobile élményhajsza



A parkolóőröket senki sem szereti: jöhetnek éjszaka, nappal, kedvesen vagy mérgesen, az biztos, hogy még annak is összeszorul a gyomra, aki rendesen bedobálta az aprót az automatába. A T-Mobile ezt használta ki zseniális brit kampányában, aholis álruhás statisztákkal szivatta meg...


Szólj hozzá!

– 2011-09-16 – Címkék: reklám sör humor élményhajsza – írta: ad-renalin

Tragédia ért? Kérsz sört?

2011-09-16 – Címkék: reklám sör humor élményhajsza



Sört reklámozni a legnagyobb királyság. Lehetsz bármilyen szexista, bármilyen bunkó, és bármilyen vicces is -  ha a végén belógatod a terméket, mindenkinél leesik, hogy „jaaaa, hát így oké, hát ha sört reklámoz, akkor voltaképpen menőő”. Ezt használta ki szemtelenül...


7 komment

– 2011-09-09 – Címkék: viral film plakát élményhajsza – írta: ad-renalin

Tényleg fertőző kampány

2011-09-09 – Címkék: viral film plakát élményhajsza



Undorító, de zseniális - egyetemistaként nem is gondoltuk volna még anno, hogy a hűtőben tenyésző dolgoknak komoly reklámértéke lenne. A Warner Bros kanadai kirendeltsége viszont igen: mikrobiológusokkal és immunológusokkal felvértezve megcsinálták ezt a tényleg tökéletesen...


3 komment

– 2011-09-06 – Címkék: humor lámpa olcsó élményhajsza – írta: ad-renalin

Le a fingós lámpákkal!

2011-09-06 – Címkék: humor lámpa olcsó élményhajsza



Van valami félelmetesen primitív ösztönökre játszó a londoni SmithDennison ügynökség szpotjában, amely a Megaman izzókat reklámozza. Lehet gyerekesnek is nevezni, de tény: a fingós humor úgy látszik, soha nem fog kimenni a divatból....


5 komment · 2 trackback