Tragédia ért? Kérsz sört?

Sört reklámozni a legnagyobb királyság. Lehetsz bármilyen szexista, bármilyen bunkó, és bármilyen vicces is -  ha a végén belógatod a terméket, mindenkinél leesik, hogy „jaaaa, hát így oké, hát ha sört reklámoz, akkor voltaképpen menőő”. Ezt használta ki szemtelenül a Del Campo / Nazca Saatchi&Saatchi Argentínában.

Mindenkinek ismerős a jelenet, amikor valaki rossz hírt kap - sokminden eszünkbe jut, vannak, akikkel meg szeretnénk osztani, vagy csak magunkban akarunk szomorkodni, egy azonban biztos: nem akarjuk, hogy valaki megkínáljon minket sörrel. A „tudd, hogy mikor kell meginni” koncepció az Andes sör szpotjaiban a végletekig ki van játszva, pedig csak egy egyszerű, csomagolásra szerelt hőmérsékletérzékelős izé az, ami az újdonságot jelenti. Túl sok? Nem baj, úgyis sörreklám.



 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr113231993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cogito.t 2011.09.16. 17:45:24

Bár nem vagyok "reklámzabáló", kedvelem a jó reklámokat, köztük a jó sörreklámokat is!!
De ez a kettő nagyon a béka hátsója alól kandikál!!
Biztos én vagyok a "mimóza lelkű", végtelenül maradi, anticool, de engem zavarnak az ilyen agyatlan/idióta reklámok!! Engem pont, hogy lebeszélnek az így reklámozott termékről!!
Ha én lennék a sörgyár tulajdonosa, mint a szél rúgnám ki a marketinges, aki legyártatta és a menedzsmentet, aki jóváhagyta ezt a sz..t!!
(Az már csak hab a kaviáron, hogy elég sekélyes és csekélyke kreativitásra vall, ha egy marketinges csak ennyit tud kiötleni!!)

Sárga Király 2011.09.16. 17:59:12

@Cogito.t: Pedig ezek ott vannak a szeren. Pont attól viccesek, hogy suttyók, beintenek a társadalmi-társasági elvárásoknak. És ez lehet üdítő is.

BiG_ 2011.09.16. 18:19:21

Bezzeg, amikor úgy tíz éve értesültem róla, hogy elszakadt a fejem fölött az ejtőernyő (tényleg), akkor a landolás után ittam volna egy sört az izgalmakra, de jött a vészhelyzet: kifogyott :-((
Mondjuk nem is reklámban ugrabugráltam...

goodjohnwin 2011.09.16. 18:23:21

szerintem viccesek, a sör tényleg szalonképessé tesz sok merész témát egy reklámban :)

*Puszedli* · http://palinkaszerelmem.blog.hu 2011.09.18. 07:32:39

@Cogito.t: Elsőre vérlázító, de mivel beszédtéma lehet egy társaságban egy ilyen paraszt reklám a végén még meg is lehet érteni a logikát, hiszen az a cél, hogy igyák a sört.

szerintem nem vicces.

Cogito.t 2011.09.19. 09:51:25

@Sárga Király: Szerintem a "suttyó" soha nem lehet vicce!! Számtalan vicces/szellemes dolgot fel tudok sorolni HOFI-tól a L'art pour l'art társulatig, de ha már a sör reklámoknál tartunk, akkor pl. a Budweiser, a Heineken reklámjai! Ezek többnyire szellemesek, bár közöttük is akad egy-két "suttyó"!! Szóval én fogalmaim/értékrendem nem keverhető a két fogalom!! De, mint az elején jeleztem biztosan velem van a hiba!? ;o)

Zb74 2011.09.28. 21:29:09

"Lehetsz bármilyen szexista" - bizonyos országokban igen, Magyarországon viszont rengeteg jogszabály és egyéb regula köti gúzsba azt, aki piát akar reklámozni.
süti beállítások módosítása