Hugh Hefnert nem irigyeljük. Egész nap nagymellű szőkék között tengeti életét, ahol a legnagyobb probléma az, hogy mit vegyen fel a csivava a délutáni golfozáshoz. Nem is csoda, hogy A Hef rövid időn belül már a másodszor nyúl a pohárhoz. Persze a reklám kedvéért.
Az Ogilvy & Mather a Stolichnaya vodka legújabb kampányát kezdte az öregúrral, aki a kedélyesen elbeszélget magával arról, hol is kezdte a világuralmat, és hogy igazából ő is csak a szerelmet keresi. A bárban iszogató öregurat még csak-csak elhisszük, de hogy a Stolit is bírja, azt már nehezen. A szpot mindenesetre felteszi a kérdést: te innál magaddal? Naná!
A Bavaria sör holland szpotjában (az ügynökség a Selmore) már egy munkában megfáradt embert látunk, akinek valószínűleg kicsit elege is van a szőke butalányokból - legalábbis addig, amíg le nem látogat a birtoka pincéjében lévő klubba, ahol hozzá hasonló szépkorúakkal osztja meg a sörözés és a kosármeccs-nézés élményét. Instant kocsmát mindenki pincéjébe - ha pedig megunja, még mindig ott vannak a lányok. Nehéz élet ez.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.