Ezt neked, planking!

Mindig nyitottak vagyunk egy-egy újabb mémre, úgyhogy sok sikert kívánunk az XSI sportbiztosító legújabb szpotjához, ami az extrém fekvőket, a plankereket (van ilyen szó már magyarul?) figurázza ki.

Míg a planking itthon viszonylag frissnek számít (Dél-Koreában 2003, Ausztráliában 2008 óta divat, itthon csak pár hónapja jelent meg), az extrém állás méginkább, mivel még nem is létezik. Nincs Facebook-csoportja, megosztott és elnevezett képei, saját szubkultúrája - ugyanakkor nehéz is belehalni, mert nem veszélyes. Mi szurkolunk, és nagyon nehezen tudjuk visszafogni magunkat az állós szóviccektől.

 

UPDATE: a kitalált biztosítónak készült kisfilm Papp Ákos és Szloboda László (Miami Adschool Europe) keze munkáját dicséri, bővebben itt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr132943564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nexialista · http://nexialista.blog.hu 2011.05.30. 20:59:57

azt hittem, extrémálláshirdetés lesz, pl. cápacsaliként kell dolgozni vagy ilyesmi...

azigazivideki 2011.05.30. 22:59:49

Kedves Adrenalinhajhászok!

Mielőtt ennyi blődséget (böszmeséget!) összefirkálgattok, vehetnétek a fáradságot és utánanézhetnétek egy pár dolognak a forrással kapcsolatban (kedves internecc, miazamitiszol? junó!). Lehet, hogy akkor nem lenne ilyen szánalmasan alulinformált és ostoba írás belőle...

1. planking = deszkázás (plank, angol kifejezés, ami pallót – palánk – deszkát jelent) utalva a szörfdeszkán a hullám megközelítése közben felvett egyenes (hasaló) testtartásra, amit ebben az esetben mindenféle (terep)tárgy használatával kiviteleznek, lehetőleg minél extrémebb szituációban, pl. egy gyorsétterem neonreklámjának a tetején, vagy éppen egy közlekedési táblán, de lehet két szék között is, vagy még nagyobb fizikai kihívást jelentő helyen és eszközök használatával. Az egész – jellemzően – ausztrál hóbort, ma már önálló facebook-csoportja is van. Picike utánajárás és rögtön nem írtok le ilyet, hogy extrém fekvők, (van ilyen szó már magyarul? – NINCS!!!!! Erről nemrég írt is anyátok a zindex, szerintem ezt olvastátok is, csak ennyire rövidtávú a memóriátok....?

2. Az pedig, hogy ÉLMÉNY MARKETING BLOG létetekre csak azt az apró tényt nem sikerült kideríteni a poszt tárgyával kapcsolatban, hogy ez egy kreatív versenyre, pályázatra készült FAKE hirdetés, ami pont ezt az extrém "deszkázást", extrém "sportot" idézi, fordítja ki és használja fel egy fiktív, extrém sportokra szakosodott biztosító reklámjához, az már csak azért is külön sajnálatos, mert a beágyazott videó oldalán ki is derül, hogy a film készítői közül ketten is tehetséges, magyar leendő reklámszakemberek, akik két másik társukkal együtt ezzel a filmmel bekerültek egy rangos verseny döntőjébe (ami hamarosan Londonban zajlik).
Na ezért van talán az is, hogy ezek a srácok hamburgi, stockholmi és new yorki iskolákban tanulnak és nem megmondó-blogot írnak itthon. Valószínűleg belőlük egyszer még IGAZI REKLÁMSZAKEMBER válik...
Én drukkolok is nekik és tiszta szívemből örülök a sikereiknek.

VAGY: ha mindezekről tudtok és mégsem erről írtok, az még szomorúbb, mert az olyan tényekre enged következtetni, amit most itt ki sem fejtenék, de nagyon magyar és főleg! nagyon "magyarreklámszakemberes" hozzáállás. Kérlek titeket cáfoljatok meg, hogy nem nem így van: nem szándékoasan hallgattunk erről, hanem csak simán lusták, pökhendiek és ostobák vagyunk.

Nagyjából ezeket lehetne erről a videóról elmondani kedves MARKETINGBLOGGERECSKÉK!

Na ez.
VB

Vertical Plankers Crew 2011.05.30. 23:38:16

Kedves Adrenalinosok és Azigazivideki!

Örülünk, hogy tetszik a videó. Annyit fűznénk hozzá, hogy a Young Lions Hungary döntőjére készítettük (A londoni D&AD döntőre más anyagokkal kerültünk be), ahol sajnos a zsűri tetszését nem nyerte el. Szerencsére, a nézettségi adatokból ítélve az interneten megtalálta a helyét:)

Amennyiben a blogszerkesztők úgy gondolják, megillet minket neveink feltűntetése a cikkben, azért hálásak lennénk.

Üdv,

Papp Ákos & Szloboda László
(A reklámszpot készítői Miami Ad School Europe-ból)

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.05.31. 00:00:48

Na fiúk ez az égés, nem a Reichstag!

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.05.31. 00:43:00

A spot kurvajó, a planking egy fassság, dolgoknak utánanézni pedig jah, illene.

Vertical Plankers Crew 2011.05.31. 09:26:50

Most tudtuk meg egy kreatívos cikkből, hogy másodikak lettünk a spottal, tehát azért csak tetszett a zsűrinek is. (Eddig csak annyit tudtunk, hogy nem mi nyertük a versenyt.)

akit érdekel, itt a többi beérkezett munkát is megtekintheti: www.kreativ.hu/reklam/cikk/nem_kivancsiak_a_young_lions_ok

Mr Román 2011.05.31. 09:39:21

Ehelyett csinálhatnának valami értelmeset is.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2011.05.31. 13:05:17

@azigazivideki: aki azt gondolja, hogy ez egy komoly írás, nagyon közel van ahhoz, hogy a videót is komolynak vegye. Sajnáljuk, hogyha nem jött le az ajánlóból, hogy értjük a viccet, legközelebb kirakjuk a végére a szmájlit és a kisbetűs disclaimert hogy "Természetesen értjük a poént, és ez az egész nem igazi, kacsintkacsint.".

Az extrém fekvés kifejezés igenis védhető, mert tudtunkkal a jelenségnek még nincs magyar fordítása, és mivel haláleset is volt már belőle, igenis lehet extrémnek titulálni. Így lehet pl. a deszkázás is deszkázás, és nem szkéting.

Tény, hogy nem tüntettük fel az alkotókat, ezúton elnézést kérünk, és köszönjük a kiegészítést, ezúton is sok sikert kívánva nekik.
süti beállítások módosítása