Oké, hogy van bögre, párna, sátor, söralátét, sőt, még pornó is készült Vilmos herceg és Kate Middleton frigyét feldolgozandó, de vannak olyan kampányok, amiknek nemhogy nem szabadna a királyi esküvőről szólniuk, de el sem kellett volna készülniük.
Az esküvőt a becslések szerint az Egyesült Királyságban 26,2 millió néző követi majd a tévén keresztül, ezzel ez az esemény lehet az évtized legnézettebb televíziós műsora. A TNS szerint a britek 195 millió fontot költenek majd a közvetítés alatt elfogyasztott rágcsálnivalókra és italokra, míg 7,7 millió (!!!) munkavállaló fog teljes hétnyi szabadságot kivenni az esküvő idején.
Nyilván ezt használják ki a cégek is, amikor különféle esküvőhöz köthető ajánlatokat, csomagokat dobnak piacra, ezek közül egészen extrém példa a Papa John's esküvő-tematikájú pizzája, ami... khmm... nem fest épp hízelgő képet a házasodó párról.
A legfurább kapcsolódó kampány díját azonban egészen biztosan a T-Mobile nyeri vírusvideójával, ami a "Life is for Sharing" üzenetet hivatott átadni táncolós kamuesküvői jelenetekkel, East17-re partyzó királyi családdal. Nyilván moroghatnánk, hogy tisztesség így meg úgy, meg hogy nem kellett volna ennyire meglovagolni a királyi esküvőt, de ez a videó egyszerűen csak ciki. Ennek ellenére a nézettsége szökik az ég felé, és ehhez most mi is hozzájárultunk - éljen az ifjú pár!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.