Epic Adidas-reklám

Nem mondjuk, hogy nem láttunk már hasonlót (a Nike "Write the Future" kampánya hasonló hangulattal operált), de ez most fontos: az Adidas új szlogenje, az All In mutatkozik be ebben az új, a Sid Lee által készített kétpercesben. Derrick Rose a Chicago Bullsból, a rapper B.O.B., Katy Perry, David Beckham és Lionel Messi is megjelennek a márka állítása szerint eddigi legdrágább kampányában. 

A cél természetesen a Nike letaszítása a trónról, az Adidas által ambíciózusan Route 2015-nek elnevezett kampánystratégia végén a sportszergyártó 45-50 százalékkal növelni szeretné az eladásokat 2015-ig. A kampány célcsoportja a középiskolás korcsoport, nekik szól az üzenet és a celebek felbukkanása is. Az All In online támogatással is rendelkezik: a Facebookon például a felhasználók feltölthetik "legjobb arcukat", és ha szerencsések, szerepelhetnek az MTV Movie Awards alatt lejátszott egyedi Adidas-reklámban, természetesen sztárokkal.  

 

Az All In szlogen többféleképpen is értelmezhető: a sztárok, akik mindent beleadnak, a márka, amelyik mindenhol jelen van legyen az sport, zene, vagy bármi más, valamint a reklámban helyet kap az Adidas összes almárkája, a Sport Performance, az Originals és a Sport Style is.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr462746704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egy új nik a sok közül 2011.03.17. 14:04:43

ezek a sok "valaki" meg "sztár"

MIT TETT AZÉRT, HOGY MA JOBB VILÁGRA ÉBREDJENEK AZ EMBEREK, MINT TEGNAP?

no meg "epic" hát azbazmeg - gázabb már csak úgy tudnál lenni, ha "lefordítanád" "epikus"-ra

te szerencsétlen reklám- és marketingmajom

Dirk Diggler 2011.03.17. 14:08:58

az sem lett volna baj, ha megemlíted azt a - látszólag szerinted teljesen értéktelen információt -, hogy a reklám zenéjét a justice megjelenés előtt álló új lemezéről vett szám, a "civilization" adja, ami itt jelent meg először. ez az "árukapcsolás" külön témát is megérne. tanács: ha már ilyen blogot írsz, akkor legyél egy kicsit következetesebb.

szupernovember · http://szupernovember.blog.hu/ 2011.03.17. 14:18:32

és a középiskolás korcsoportot most már mindig csak ilyen balfasz imidzsklipekkel célozzák meg? totál semmi az egész, persze a nike-nál ugyanez. talán a cantonás-ördögösben volt még valami (goo.gl/7vOBi).

tudom, hogy demagóg leszek, de az is elég tré, hogy a nyugati középiskolásoknak a keleti általános iskolás korúak által félcentes órabéren összevart szarokat adják el olyan fogyatékos milliárdosok segítségével, mint Beckham.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2011.03.17. 14:21:17

@Harrachkhrörr Péter vagyok, szenvedélybeteg: köszi a kedves tanácsokat, mindegyiket megfogadjuk :)

@Dirk Diggler: való igaz, ciki, de a Justice neve semmit sem mondott - nem zeneblog vagyunk, de ezért vannak a kedves olvasók, kösz.

balazsman 2011.03.17. 14:48:22

12 egy tucat sportmárka-imidzsfilm, menő zenére vágott sportmontázs
ennél több kell a megújuláshoz és az elvárt növekedéshez szerintem

fighting 2011.03.17. 15:33:56

S igen, ott az Irish is!

mojoking77 2011.03.17. 15:46:19

Oooo.. ma rbocs, mondjuk sehol nem irtad ,hogy most keszult, de az elso spot-ot ebol a reklambol nagyjabol 4 honapja lattam valahol... Nem biztos, hogy up to date..

Vajon_minek 2011.03.17. 16:49:46

@ad-renalin: Nem, ezért nem az olvasók, hanem a szerkesztők vannak. (lennének).

Újabb bizonyíték arra, hogy igenis van szükség a rendes, szerkesztett információforrásokra.

norbi2k 2011.03.17. 16:50:49

Talána rendező neve is megért volna egy említést: Romain-Gavras...

Vajon_minek 2011.03.17. 16:51:03

A reklámfilm egyébként pontosan olyan értelmetlen, mint bármilyen mai amerikai reklám. Kár volt ezért a 2 percért.

ShanklyGates 2011.03.17. 16:52:41

Hát ez rettentő karcsú lett mega-imagefilmnek. A legfájóbb a gagyi, ötlet- és stílustalan képi világ. A rengeteg termékkapcsolás, a mindent-bele felvizezi az amúgy semennyire nem erős anyagot. Hol a koncepció? 2011-ben pedig még mindig David Beckham-et szerepeltetni egy feltörést, új generációt, közönséget célzó kampányban... ez meg már egyenesen marketing blunder.

norbi2k 2011.03.17. 16:58:18

@ShanklyGates: stilustalan képi világ? szerintem keres rá a rendező nevére, vannak jó klippjei, mellesleg a papájától volt mit tanulni.
Romain-Gavras

KopaszMercis 2011.03.17. 18:01:39

ez tenyleg egy kurva jo reklam... ez olyan amitol az ember megakarja hoditani a vilagot.. fikazni azok fikaznak akik tudjak magukrol hogy ugy sem fogjak soha sem :)

mégis 2011.03.17. 20:07:07

Katy Perryhez meg dupla talp kell akkora, sportos...:-)lehet a mellén lesz a cipő?

forza_forza 2011.03.17. 20:17:50

hjájj, ez roppant gyengusz lett! ennyi elbasz*tt sztárból valami jobbat is ki lehetett volna hozni, de igazán... engem nem dobott fel, egy percig sem gondoltam, hogy felállok a gép elől és futok egy kört. inkább megyek megnézek egy nike spotot aztán tolok egy fifát vagy tekkent, szevasz.

Donjuan 2011.03.17. 20:37:03

A sminkben aerobikozó Katy Perryt mondjuk kihagytam volna :) Az All Inről nekem a Just Do It jut eszembe. Amúgy jó.

blackflowerblossom 2011.03.17. 20:40:15

Szerintem a képek kurvajók, de egészében nagyon lapos és unalmas, Gavrastól nagyon nagyon.
süti beállítások módosítása