Mexikói sör melegeknek

Bár sokan poénra gyanakodnak, a hír igaz: egy kis mexikói sörfőzde olyan kézműves söröket dobott piacra, amelyeket speciálisan a meleg közösségeknek szánnak. A Salamandra és a Purple Hand már kapható néhány mexikói városban.

A sört organikus (kvázi bio-) malátából készítik biomézzel, beszámolók szerint ettől narancsos íze lesz, ami a gyártó szerint különösen tetszeni fog a melegeknek. Ráadásul az üvegekről a címke (amely a hatvanas évekbeli amerikai melegjogi tüntetésekre utal) könnyedén leszedhető, és egyfajta büszkeség-kitűzőként (!!!) viselhető a mindennapi életben.

Minden bizonnyal lesznek olyanok, akik csak a marketing miatt kóstolják meg a sört, de arra apellálni, hogy a meleg sörivóknak jobban tetszik egy íz, mint a nem melegeknek, minimum érdekes felfogás. Ráadásul rávilágít egy régi vitára, ami a sör maszkulinitása körül forog: a reklámokban általában azt látjuk, hogy a sört ultramacsó férfiak isszák csajozáshoz. Erre világított rá például a Miller egyik, a light-söröket fikázó régebbi kampánya is, ami egyszerre mutatja meg, miért is van helye a Purple Handnek a piacon, és miért bunkóan homofób ötlet.



Bónuszként pedig egy Guinness-reklám, amiről még mindig nem tudjuk eldönteni, hogy mit akar üzenni, mindenesetre ritkának számít a sörreklámok között.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr352701039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása