A jövő reklámvilága
A jövő reklámvilága

Az alant lévő videót egy londoni építész tanonc, Keiichi Matsuda készítette, aki megmutatta, milyen is lesz a - nem túl távoli - jövő. A jövő, ahol mindent a logók és a reklámok uralnak és ahol az emberek szinte már szimbiózisban élnek a márkákkal. Nézzétek meg, érdekes kis vasárnapi fantáziálgatás. 

 

Megvan a rák ellenszere
Megvan a rák ellenszere

Legalábbis ezt állította a perui Rákellenes Liga legújabb társadalmi célú reklámkampányában. A szervezet szeretett volna adományokat és anyagi támogatás szerezni e szörnyű betegség gyógyítására, de ahelyett, hogy egy szokványos kampányt indított volna, inkább egy fokkal kreatívabb megoldást választott. Feltalálta a rák ellenszerét, melyet egy sima gyógyszeres dobozba zárva, átszámítva körülbelül 300 Ft-ért árusított Peru legnagyobb patikáiban.
 
A ...
Te milyen milliomos lennél?
Te milyen milliomos lennél?

A Föld lakosságának 99,9 százaléka csak álmodhat arról, hogy egyszer majd megnyeri a lottót. De ennek ellenére mégis mindenki, legalább egyszer az életében eltöpreng azon, hogy vajon mi lenne, ha övé lenne a főnyereményt. Vajon a féktelen költekezés, a szolid shoppingolás, vagy a visszafogott gyűjtögetés lenne a jellemzőbb?
 
Az amerikai Colle+McVoy reklámügynökség is ezzel a gondolattal játszott el a minnesotai lottónak készített reklámkampányában – ...
Alibi-generátor
Alibi-generátor

Ezek az argentinok tudnak valamit. A tegnapi Playboy-os kampány is hatalmas nagy ötlet volt a részükről, de ez mai talán még annál is jobb. A Cerveza Andes , Argentina egyik kedvenc sörmárkája olyan ambient reklámot talált ki, ami minden férfinak tetszeni fog.
 
Az alapszituáció az, hogy ugyebár a férfiak szeretnek bárokba járni és sörözni a haverokkal. Az egyetlen problémát a barátnők jelentik, akik folyton elégedetlenkednek emiatt – főleg ha valami más ...
Playboy casting
Playboy casting

Hölgyeim, itt az alkalom, hogy Playboy címlapra kerüljetek! Ha szeretnétek, hogy  otthonotokban, a számítógép előtt készüljön rólatok egy igényes fotósorozat, nincs más dolgotok, mint ellátogatni a Casting Playboy oldalára, ahol egy profi fotós instrukciói alapján pózolhattok. És csak rajtatok múlik, hogy mennyit mutattok.
 
Miről van szó? Az argentin Nyuszis magazin legújabb víruskampányáról, amely fantasztikusan használja ki az internet és a közösségi ...
A világ legnagyobb útjelző táblája
A világ legnagyobb útjelző táblája

Szó szerint hatalmas ötlettel rukkolt elő Londoban a Nokia , amely navigációs rendszerét szerette volna népszerűsíteni. A mobilmárka kommunikációs célja az volt, hogy megmutassa, nem kell egy ilyen rendszernek feltétlenül unalmasnak lennie – tehát ne csak azt írja ki, hogyan juthatunk el A pontból B-be. A vállalat ezért elhatározta, hogy a közösség erejével valami érdekeset, újszerűt és óriásit nyújt az embereknek.
 
Így született meg a világ ...
Pepsi és a hippik
Pepsi és a hippik

Ami tény, az tény: a márkáknál manapság egyre divatosabb társadalmi célú ügyek mellé állni. De szerencsére ez egy olyan divat, amivel csak jót tehetnek a bolygónknak, hiszen kommunikációs szempontból hatalmas befolyásoló erejük van az emberek életére és gondolkodásmódjára.
 
Míg a Coca-Cola boldogságot nyújt a fogyasztóknak, addig a Pepsi lehetőséget. Lehetőséget arra, hogy ne csak ölbe tett kézzel üljenek, hanem tegyenek is valamit a szebb jövőért. ...
Melegreklám tiltólistán a Super Bowl-on
Melegreklám tiltólistán a Super Bowl-on

Nemsokára kezdetét veszi Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl , ahol nemcsak a döntőbe jutott csapatok, hanem a márkák is mindent megtesznek a sikeres szereplésért.
 
A február 7-ei közvetítés reklámszüneteibe persze nem könnyű bejutni. Nem csak a márkák teli pénztárcája, hanem a mérkőzési jogokat tulajdonló CBS tévétársaság jóváhagyása  is nagyban szükségeltetik a megjelenéshez. Így eshetett meg, hogy a Mancrunch nevű, ...
süti beállítások módosítása