2010 legjobb vírusvideói
2010 legjobb vírusvideói

Nemsokára itt az év vége. Ilyenkor mindenki szeret kicsit visszatekinteni, és számvetést tartani az elmúlt esztendőről. Ezért szeretnénk most mi is megosztani veletek a Mashable legújabb cikkét , amiben 2010 leginnovatívabb vírusvideóit válogatták össze. A válogatásba offline és kifejezetten online célra készített alkotások is bekerültek, melyek közös ismérve, hogy nagyon szórakoztatóak. Ha a sorrenddel nem is teljsen, a válogatásba bekerült gyöngyszemekkel ...
Reklámozz döglött kutyákkal
Reklámozz döglött kutyákkal

A következő reklámfilmről elég, ha annyit mondunk, hogy a PETA készítette. Az állatvédő szervezeti megbotránkoztató spotja eszméletlen morbid jelenetekkel operál, különösen az utolsó 15 másodpercben. A film lényegében arra buzdítja a nézőket, hogy vásárlás helyett fogadjanak örökbe kutyákat. Ez eddig rendben is lenne, de az már egy kicsit túlzás, hogy ha nem így teszünk, akkor mi vagyunk a felelősek a menhelyen elpusztult kutyusokért.
 
Különösen ...
Légy szex(rab)szolga!
Légy szex(rab)szolga!

Igazán különleges a megközelítése a dél-afrikai Drive Dry szervezet legújabb, ittas vezetés elleni kampányának. Nincsenek benne sokkoló jelenetek és véres tetemek, sőt még egy autó sem. Helyette inkább egyfajta elrettentő humorral szólítja meg a nézőket, akik ezek után talán kétszer is meggondolják majd, hogy részegen a volán mögé üljenek.
 
A kampány nem egy baleset okozásától, vagy ártatlan emberek megölésétől, hanem a börtönbe kerüléstől ...
Reklám a fejedben
Reklám a fejedben

A rendszeres ADrenalin olvasók tudják, hogy imádjuk a kreatív mozis megjelenéseket. Fennállásunk óta számos ilyen kampányról számoltunk már be, de ez a mostani mindent visz – nem véletlenül nyert díjat az idei Epica reklámfesztiválon.
 
„Mondj valamit, és én elfelejtem. Mutass valamit, és én emlékezni fogok. Vonj be engem is, és én meg fogom érteni.” – olvasható a BMW Motorrad kampányáról készült videó elején. És milyen igazuk van, tényleg így van. ...
Pixelvadászat a Vodafone-nál
Pixelvadászat a Vodafone-nál

Vajon hogyan lehet online népszerűsíteni egy 5 megapixeles kamerával felszerelt mobiltelefont? Erre a kérdésre ad kreatív választ a német Vodafone , amely egy rendkívül egyszerű, mégis hatékony kampánnyal kommunikálja az LG Optimus (egyik) fő termékelőnyét.
 
A Where Are You nevű microsite-on a látogatók pixelvadásszá válhatnak, hogy megtalálják az ötmillió pixel közül azt a százat, amely mögött egy-egy LG Optimus rejtőzik. A játékosok regisztrálhatnak, ...
süti beállítások módosítása