Zöldbe borult Budapest
Zöldbe borult Budapest

„A 21. század információs forradalmának nyüzsgésében nagyszerű érzés kiszabadulni a városból és visszatérni a gyökerekhez. A feszített tempójú hétköznapok után élmény feltöltődni a természetben – főleg, ha a barátaink vesznek körül minket.” Ez a koncepciója a Vilmos legújabb, nagyköltségvetésű filmjének, amely a tavalyi Unicum szpot után méltán kerülhet a Stáb Filmfactory portfóliójába.
 
A rendkívül mozgalmas és látványos filmben minden ...
15 ezer kólásüveg egy plakáton
15 ezer kólásüveg egy plakáton

A Coca-Cola Light idén ünnepelte 25. születésnapját Spanyolországban, és ennek alkalmából egy látványos ambient ötlettel lepte meg a lakosságot: egy 15 ezer – speciális dizájnú –üvegekből álló épülethálót húztak fel Madrid egyik épületére. 
 
 
A különleges felületet egy webkamera segítségével folyamatosan rögzítettek, így az évfordulóra kialakított microsite-on a látogatók folyamatosan nyomon követhették az eseményeket. Sőt, ...
Szexelj a Youtube-on!
Szexelj a Youtube-on!

Úgy tűnik, hogy az angolok nagyon szeretik az interaktív Youtube-os vírusfilmeket, hiszen a tavalyi cannes-i díjas Drop The Weapons kampány után egy nagyon hasonló ötlettel rukkoltak elő. De ebben már nem a fegyvertartás van a középpontban, hanem az óvszertartás.
 
Az társadalmi célú kalandban egy fiatal srác bőrébe bújhatunk, aki egy hatalmas kérdés előtt áll: vegyen óvszert az esti házibuliba, vagy sem? A mókában persze megismerünk egy hölgyet, akivel elég ...
Mesés történet a Facebook-on
Mesés történet a Facebook-on

„Mert gyereknek lenni jó!” – szól a közösségi hálókon terjedő mesés mém utolsó mondata. És milyen igaza van. A napokban indult őrület egyfajta virtuális flashmobként hódít a social web birodalmában, azon belül is a Facebook-on. A gyermeteg ötlet hihetetlenül sok felhasználót mozgat meg, olyanokat is, akikről soha nem gondoltuk volna. De érthető, hiszen ez egy jó játék. Valami olyasmi, amiért anno megszülettek ezek oldalak: az önkifejezés és a ...
Vezess szabályosan, nyerj pénzt!
Vezess szabályosan, nyerj pénzt!

Hogyan lehetne rávenni az autósokat arra, hogy betartsák a sebességi korlátokat? Ezt a kérdést tette fel a Volkswagen Fun Theory versenyének győztese, Kevin Richardson. Az amerikai fiatalember ötlete arra épít – akárcsak a többi pályamunka –, hogy az embereket könnyebb úgy rávenni valamire, ha szórakoztatjuk őket, örömet (vagy pénzt) adunk nekik.
 
Így találta ki a sebességmérő lottójátékot, ahol a szabályosan közlekedő autósok "játszhatnak" a ...
süti beállítások módosítása