Hajléktalan honlap
Hajléktalan honlap

A hatásvadász cím itt a blogon is azt célt szolgálja, amit magánál a kampánynál: kattintásokat az oldalra. De hogy létezhet az oldal, ha egyszer hajléktalan? Sehogy. Egy olasz állatmenhely alapítvány adományokat szeretett volna gyűjteni, ezért találta ki ezt a furcsa jelzőt, amely meglehetősen sok embert mozgatott meg az interneten.
 
Az oldalra érkezve a megszokott „404 – page not found” szöveg helyett egy segélyszámot, illetve egy aktivizáló mondatot ...
Lopott reklámok II.
Lopott reklámok II.

A reklámok világában sokszor megesik, hogy két, egymástól teljesen független ügynökség nagyon hasonló koncepcióval próbál meg eladni egy terméket vagy szolgáltatást. Nincs ebben semmi furcsa, hiszen a kreatívoknak sokszor egy rugóra jár az agyuk – különösen akkor, ha szinte adja magát az ötlet. Olyat már láthattunk , hogy közel azonos időben jött ki két nagyon hasonló reklám, így nem merülhet fel a lopás vádja. De mi van akkor, ha évek telnek el a két ...
Márkázott farkasok
Márkázott farkasok

 
Pár hete ütötte fel a fejét egy videó a neten, amiben egy orosz rendőr menekül egy falka farkas elől az autópályán. A film teljesen valósághű volt, és mivel Oroszországban valóban élnek farkasok, könnyen elképzelhető volt a szituáció.  A videó számos országba, így Magyarországra is eljutott, ahol felkerült szinte valamennyi hír- és humorportálra – mi is itt találkoztunk vele először.

Aztán pár nappal később, újabb filmek (katt a linkre) láttak ...
Perverzkereső alkalmazás
Perverzkereső alkalmazás

Nemsokára itt van Halloween, amely az angolszász országokban a boszorkányok, kísértetek és egyéb szellemek ünnepe. Amerikában ilyenkor az ajtók előtt jelmezbe öltözött gyerekek jelennek meg, akik Trick or treat !, szabadon fordítva: „Cukor vagy bot!” („Cukrot vagy csínyt!”) kiáltással szólítják fel a lakókat némi édesség átadására. A srácok egész éjjel az utcákat róják, és sokszor vadidegenekhez is becsöngetnek. De mi van akkor, ha a ház ...
süti beállítások módosítása