Virtuális fogócska
Virtuális fogócska

Íme, egy példa arra, hogy miként lehet jól felhasználni egy helyzetalapú közösségi szolgáltatást egy reklámkampányban. Nem, most nem a Foursquare -ről lesz szó, hanem a Mini saját fejlesztésű iPhone alkalmazásáról , amelyet az autómárka kifejezetten stockholmi lakosoknak készített.
 
Az alkalmazás lényegében egy fogócska-szimulátor, amiben egy virtuális Minivel kell menekülnünk a svéd főváros utcáin a többiek elől – természetesen gyalogosan. Ha valaki ...
600 év 10 percben
600 év 10 percben

Sok mindent lehet látni 600 év alatt, ám mi emberek ennek csak egy apró töredékét élhetjük át. Nem úgy, mint a prágai Városháza tornyának világhírű toronyórája , amely 1410-óta figyeli a körülötte zajló eseményeket. Az Orloj óránként játszik – ilyenkor kinyílik az ablaka, és az idő múlását jelképező Halál kivezeti a 12 apostolt. A helyi legendák szerint a középkori szerkezet képes megjósolni a veszedelmeket: legutóbb a nagy 2002-es árvíz előtt ...
Szívasd meg az ügyfeleket!
Szívasd meg az ügyfeleket!

Manapság a márkák előszeretettel használnak rejtett kamerás felvételeket, hogy azokat később vírusfilmként indítsák útnak a neten. Nincs ez másképp a JetBlue légitársaság legújabb reklámkampányában sem, amiben gyanútlan New York-i lakosokkal tolnak ki. A gonosz csínyek azokat a problémákat mutatják be, melyekkel a repülő utasoknak nap mint nap szembesülniük kell: a szűk helyekkel, a drága italokkal, extra tarifákkal és a hülye alkalmazottakkal. „Ha nem ...
iPhone 4 az űrben
iPhone 4 az űrben

Egy olyan márkának, mint az Apple , nincs szüksége saját vírusfilmre, hiszen a lelkes fanok maguktól is készítenek ilyenfajta videókat . Tökéletes példa erre az alant látható film, amiben egy amerikai férfi és fia egy iPhone 4-et küldenek fel a sztratoszférába, 30 kilométer magasra.
 
Az egyórás röptetést egy HD videokamerával rögzítették, így mi is végignézhetjük, amint a hőlégballonra szerelt szifon elindul a világűrbe, majd visszazuhan a földre. A ...
süti beállítások módosítása