Mi kell ahhoz, hogy a Playboy főszerkesztője lehessél?
Mi kell ahhoz, hogy a Playboy főszerkesztője lehessél?

Például ismerned kell Lenint. Erről, a Big Brother -ről, a Nagy Ő -ről, és persze, a Playboy titkairól mesél hétfőn Radnai Péter , aki „civilben” külpolitikai újságíró, és jó nevű dj. Egyébként pedig, egyáltalán nem mellesleg, a Playboy főszerkesztője.
 

 

Állati jó Youtube kampány
Állati jó Youtube kampány

Itt egy újabb bizonyíték arra, hogy hatalmas lehetőségeket tartogat még a Youtube a márkák számára. A videómegosztó portál az utóbbi években sorra ontotta magából a jobbnál jobb technikákat: az átlagos videók után jöttek az interaktív videók ; aztán a márkára szabott, általában Youtube szétzúzós megjelenések; most pedig ismét itt egy újfajta megközelítés.
 
Nem akarjuk lelőni a poént, de a kezdeti, b-kategóriás jelenet után olyan élményben lesz ...
Diana fehérneműt reklámoz
Diana fehérneműt reklámoz

Óriási botrányt okozott egy kínai fehérnemű márka, amely a 13 évvel ezelőtt elhunyt walesi hercegnőről kapta a nevét. Az ázsiai repülőtereken megjelent reklámon Diana bugyiban és melltartóban népszerűsíti az új kollekciót.
 
 
A történet pár héttel ezelőtt kezdődött, mikor a márka óriásplakátokon kezdte el használni a hercegnő megfestett figuráját. A billboardon Diana hálóingben pózolt és arra buzdította az embereket, hogy ők is „Érezzék a Brit ...
Facebook-függő növény
Facebook-függő növény

Egy átlagos növénynek napfényre, vízre és széndioxidra van szüksége az életben maradáshoz. Mi viszont találtunk egy olyat, aminek Facebook rajongók és üzenőfal bejegyzések kellenek a túléléshez.
 
Bemutatjuk Meet Eater -t, az ausztrál mini-kertet, amely közösségi interakciókból és párbeszédekből táplálkozik. Az alkotók szerint a kísérleti projekt – amely május óta működik egy queenslandi könyvtárban az emberek és növények közötti kapcsolatok ...
Virtuális hajléktalanok
Virtuális hajléktalanok

Pár hónappal ezelőtt írtunk egy társadalmi célú kampányról, amelyben egy rendkívül ötletes akcióval hívták fel az emberek figyelmét a New York-i hajléktalanok problémájára. Az ambient akció mellett nem lehetett szó nélkül elsétálni, hiszen a csövesek virtuális formában, falra vetítve jelentek meg. Egy sms elküldésével a járókelők pénzbeli támogatást és ezáltal lehetőséget adhattak arra, hogy otthont találjanak maguknak az utcán lakók.

A ...
Szexi lányok, táncok, márkák
Szexi lányok, táncok, márkák

Bár közel sem tartozik a kreatívabb megoldások közé, sok brand mégis úgy gondolja, hogy egy csapat táncos csini csaj képes eljuttatni a márkaüzenetét a fogyasztók felé. Itt van a közelmúltból két példa is, amiben a lányok fürdőruhában táncolták el a brand aktuális üzenetét, csak épp nem tudni mit.
 
Itt van kezdetnek a SEAT akciója, amivel egy strandröplabda bajnokságon lepték meg az éhes férfiszemeket. A lányok nagyon szexik és ügyesen riszálják ...
süti beállítások módosítása