A Social Media olyan, mint egy buli
A Social Media olyan, mint egy buli

Már korábban is találkoztunk olyan analógiákkal, melyben a közösségi médiát egy hatalmas bulihoz hasonlították, ám Avi Savar , a Big Fuel Communications igazgatója most egy terjedelmesebb írásban is kifejtette eme gondolatot. Ezt tolmácsoljuk most nektek.
 
 
1. A social media egy gigantikus parti
 
Képzeljük el a közösségi webet úgy, mint egy óriási bulit. A terem egyik sarkában álldogál egy csapat anyuka, akik az oktatásról és a nevelési módszerekről ...
Focimeccs félidőben
Focimeccs félidőben

Bizonyára emlékeztek még arra a Heineken kampányra , melyben gyanútlan férfiakat csaltak el egy klasszikus koncertre a BL meccs helyett. A különleges ambient akció azóta több díjat is bezsebelt , ezzel is magasra rakva a lécet a kategóriában a többi sörmárka számára.
 
A portugál Sagres háza táján azonban nem ijedtek meg, és kitaláltak egy legalább olyan élvezetes, ám sokkal promóciósabb kampányt. A márka mindig is nagy támogatója volt a portugál focinak, ...
24 óra alatt világsztár
24 óra alatt világsztár

Új taggal bővült az internetes celebek tábora, akit egy furcsa véletlen folytán máris emberek milliói imádnak.  Hírportálok, tévécsatornák és blogok ezrei beszélnek róla. A Youtube-on 12 millióan látták a videóit. A Google 2,8 millió találatot ad a nevére. Zenéje csupán 2 nap leforgása alatt feljutott az iTunes Store r ’n’ b toplistájának 3. helyére. Pólókat készítenek a képével, újraéneklik és remixelik a produkcióját, csengőhangot adnak ki a ...
Egy csodálatos bringa kalandja
Egy csodálatos bringa kalandja

Figyelmetekbe ajánlanánk egy érdekes honlapot , amelyen végigkövethetitek Precious, a csodabringa fantasztikus utazását, keresztül-kasul az Egyesült Államokon. A kétkerekű gazdája egy New York-i szövegíró, Janeen McCrae, aki korábban már megpróbált végigtekerni az országon, de egy sajnálatos baleset miatt kénytelen volt feladni. Hogy mégis miért próbálkozott megint?
 
Mert így akar adományokat gyűjteni a hétszeres Tour de France-győztes Lance Amstrong nevével ...
Reklámügynökség tizenévesekkel
Reklámügynökség tizenévesekkel

A Yahoo immáron negyedik évben szponzorálja a Big Idea Chair elnevezésű projektet, amiben tehetséges, interaktív marketinggel foglalkozó fiatalokat keresnek a világ 12 országából. Hogy virálisan is népszerűsítsék az idei brazil válogatót, a Tudo Reklámügynökség munkatársai egy nagyon jópofa ötlettel rukkoltak elő.
 
Létrehoztak egy mini-ügynökséget, ahol 7-12 éves gyerekek vették át a szakemberek helyét.  Van art director, szövegíró, kreatív igazgató, ...
süti beállítások módosítása