Marketing
Marketing

Monitor postunkban ezúttal a januári GoViral hírlevelét tolmácsoljuk nektek. A levelében szó esik 2009-ről, amely évben sok vállalkozásnak és ügynökségnek kellett (ténylegesen) szembenéznie üzletpolitikájával és működésével a változó internetes reklámkörnyezet miatt. A hírlevélben így szó esik néhány kulcsfontosságú trendről és fejleményről, melyekről a Marketing Media & Ecosystem 2010 tanulmányban bővebben is olvashattok.
 
A post végén – ...
Kotontalan Kuki kalandjai
Kotontalan Kuki kalandjai

Minden idők legfurcsább és egyben legviccesebb AIDS-ellenes reklámfilmjét készítették el a francia AIDES marketingesei, akik egy tanulságos kis történeten keresztül mesélték el, miért is jó óvszert húzni a férfiak legbecsesebb testrészére.
 
Az TBWA\PARIS reklámügynökség által megvalósított spotban egy fütyi próbálja becserkészni párját egy női vécében. Ne gondoljunk (nagyon) rosszra, hiszen mindez csak rajzolt formában, stop-motion technikával ...
Bush és Clinton bénázik
Bush és Clinton bénázik

Január 22-én, azaz holnap indul a holland Comedy Central saját gyártású szatirikus álhíradó műsora, a Youzhny. A név az orosz Novaya Zemlya szigetvilág egyik szigetét jelöli, ahol az ötvenes években nukleáris kísérleteket folytattak a szovjetek. A producerek szerint van párhuzam a műsor és a robbantások között, hiszen a Youzhny is „bombasztikus híreket fog új megvilágításba helyezni.”
 
A műsorban 10 perces epizódok lesznek, melyek mindegyike egy-egy ...
Varázslat óriásplakáton
Varázslat óriásplakáton

Szinte mesébe illő történet, hogy egy online időjárás jelentő honlapnak óriásplakátjai legyenek szerte egy városban. Ráadásul nem is átlagos, hanem kreatív és egyedi, az emberek számára élményt nyújtó óriásplakátjai.
 
Ez az idehaza elképzelhetetlennek tűnő megjelenés Új-Zélandon nagyon is valóságos, hiszen az ország egyik időjárás jelentő portálja, a Metservice kétféle reklámmal is jelen van a városokban. Mindkettő üzenete az, hogy ha előre ...
Ideje elengedni a szülők kezét!
Ideje elengedni a szülők kezét!

Meglepően humoros reklámkampánnyal rukkolt elő Belgium egyik legnagyobb turisztikai irodája, a TMF Travel . A fiatalokat megcélzó tévéspotok kreatív üzenete egyszerű, mégis szórakoztató: szakadj el aputól és anyutól, és inkább fedezd fel a világot!
 
Mivel a filmek nagyon blikkfangosra sikerültek, a második után már nem nyújtanak túl nagy élményt. Ettől függetlenül érdemes mindet megnézni, hiszen jók a szituációk, a szereplők és a zene is elég ...
Adománygyűjtő reklám Haitinek
Adománygyűjtő reklám Haitinek

Még egy hét sem telt el azóta, hogy hatalmas erejű földrengés rázta meg Haitit , máris elkészült egy tévéreklám, amiben adományokat kérnek az amerikai néptől.
 
Az International Rescue Committee (IRC) spotja legalább annyira zavaros, mint amennyire a helyzet lehet odaát. A villogó, néhol már epilepsziás sokkot előidéző feliratok olyan agresszíven váltakoznak, hogy erősen kell koncentrálnunk, ha meg akarjuk jegyezni a segélyvonal számát. Ezt leszámítva ...
süti beállítások módosítása