Változtasd koncertteremmé Hamburgot!
Változtasd koncertteremmé Hamburgot!

Íme, egy újabb Cannes-i győztes, ezúttal a Cyber kategóriából. A Hamburgi Filharmonikus Zenekar az egyik legismertebb komolyzenei együttes Németországban. A JUNG von MATT Hamburg reklámügynökség azt a feladatot kapta, hogy készítsen nekik egy modern, a fiatalok számára is érdekes imázst – ami manapság sok hasonló zenekarnak elkéne. A megoldás: egy webes alkalmazás/honlap, amely egyedülállóan ötvözi a városi nyüzsgést és a klasszikus zenét. 
 
A honlap ...
Az NSFW oroszok
Az NSFW oroszok

Úgy tűnik, hogy Oroszországban manapság minden az erotikáról, a csajokról és a meztelenségről szól – legalábbis a reklámokban. De hát „Sex sells” vagy, ahogy az oroszok mondják, „E кс Nродает ”. Szinte nincs olyan termék vagy szolgáltatás, amit ne próbálnának meg némi csöccsel vagy csajokkal eladni az embereknek. A következőkben megmutatjuk nektek, hogy a ruszkik miként is reklámoznak sört, légitársaságot, ásványvizet, vodkát, gumikereket, ...
Fagyasztott dínóhús a szupermarketben
Fagyasztott dínóhús a szupermarketben

Egy jó hűtőszekrény legfontosabb feladata az élelmiszerek frissességének hosszú ideig történő megőrzése. Ezt szerette volna megmutatni a Bosch is, amelynek VitaFresh rendszere 3-szor tovább frissen tartja az élelmiszereket a közel 0°C-os hőmérsékletű és a kétféle páratartalommal rendelkező fiókoknak köszönhetően.
 
De vajon hol lehet mindezt szemléletesen megmutatni egy kampányban? Azon a helyen, ahol az egyik legfontosabb szempont a frissesség: a ...
Görkorizz serpenyőben
Görkorizz serpenyőben

Azoknak, akik netán nem tudnák: a héten zajlik a Cannes-i Reklámfesztivál , a legismertebb reklámverseny a világon, több tízezer nevezett alkotással, évente nagyságrendileg 10.000 körüli résztvevővel, konferencia előadásokkal, szemináriumokkal, kiállításokkal és sok-sok körítéssel.
 
A győzteseket már elkezdték kihirdetni, így mostanra 6 kategóriában kaptak díjakat az ügynökségek. Köztük van az alant látható ambient akció is, amelyet a sanghaji Leo ...
Mi kell a nőnek online?
Mi kell a nőnek online?

Egy nemrég készült kutatásból kiderült, hogy mivel fogják tölteni az idejüket az amerikai nők idén nyáron, az interneten. A felmérésben 516, felnőtt korú hölgy vett részt, akiknek a 95%-a tervezi, hogy online lesz. Az összes korcsoport közül a 18-24 közti korosztály használja a legtöbbet a netet, viszont ők nézik a legkevesebb híreket – 53%-uk, szemben az átlag 67%-al. A következőkben a kutatásból kiragadott legfontosabb eredményeket olvashatjátok.
 
Mit ...
Hogyan ne reklámozd a praxisod!
Hogyan ne reklámozd a praxisod!

2008. október 27-én a Magyar Ügyvédi Kamara döntött arról az új Etikai Szabályzatról, amely főként az ügyvédi reklámtevékenységet érintő kérdésekre koncentrál. Az új szabályzat szerint az ügyvéd jogosulttá vált az általa nyújtott szolgáltatásokról a nyilvánosságot tájékoztatni (reklám-szabadság), feltéve, hogy a tájékoztatás pontos, nem félrevezető és nem sérti az Etikai Szabályzatban megfogalmazott ügyvédi alapelveket és alapértékeket.
 
...
süti beállítások módosítása