Hol van a pedó?
Hol van a pedó?

„Ártatlanság veszélyben” címmel indított printkampányt egy pedofil-ellenes nonprofit szervezet , amelynek eltökélt szándéka, hogy felhívja az emberek figyelmét az Amerikában kószáló ragadozókra, akik bárhol és bármikor lecsaphatnak az ártatlan gyermekekre.
 
A reklámok a közismert „ Hol van Waldo? ” nevű játékra hasonlítanak, így itt is meg kell találnunk a nyüzsgő emberáradatban a célszemélyt, jelen esetben a pedofilokat. Nincs könnyű dolgunk, ...
22 karátos arany-óriásplakát
22 karátos arany-óriásplakát

Kanadában egy egész óriásplakátot fedtek be arannyal, hogy így népszerűsítsék egy vancouveri múzeum „ Kincs ” nevű kiállítását.
 
A 18,5 négyzetméteres billboard-ot három hét alatt, 11 ezer dollárból (kb. 2,5 millió forintból) sikerült megépíteni, és nincs párja a világon – mondta a kampányért felelős Rethink Communications szóvivője. Az arany behemótot egy aranyozó szakember segítségével alkották meg nem messze a Granville-sziget egyik forgalmas ...
Gyilkosság webkamerán
Gyilkosság webkamerán

Nemrégen írtunk egy Chat Roulett-es kampányról , amiben egy – a családon belüli erőszak ellen küzdő – francia szervezet tréfálta meg a netezőket. Akkor egy fiatal lányt vertek meg brutálisan, hogy bebizonyítsák a mondandójukat és sokkolják a netezőket.
 
A mostani kampányban is egy hölgy a főszereplő, akinek ezúttal viszont már elvágják a torkát. A semmiből előbukkanó maszkos gyilkos, a valódinak tűnő vér és a furcsa szituáció sokakat meglepett: ...
Átvágták a sztárokat
Átvágták a sztárokat

Az a szép a gerillamarketingben, hogy sokszor egy apró ötlettel is hatalmasat lehet szólni. Csak meg kell találni azt a vékony határvonalat, ahol még nem bántunk senkit/semmit, de közben mégis valami ravasz turpisságot csinálunk. A golyóstollakat forgalmazó Bic is egy ilyen egyszerű, költséghatékony, ám rendkívül kreatív ötlettel bizonyította be a márka fő üzenetét: a Bic tollakkal bármit (alá)írhatsz.
 
A németországi akcióban azt a létező jelenséget ...
Családi hip-hop
Családi hip-hop

Bizonyára senkinek sem kell rámutatni az amerikai rapperek és autóik közt lévő szoros szimbiózisra, hiszen nincs olyan videóklip, amiben ne jelenne meg legalább egy Bentley, Rolls Royce, Caddillac, Mercedes vagy Hummer. Minderre persze van racionális magyarázat: egyedül ezek az óriási verdák képesek egy falka rapper és a telt idomú grupie-k szállítására. De mi van azokkal, akiknek legalább ekkora pereputtyuk van, viszont nincsenek annyira benne a hiphop bizniszben?
 
...
Falat gyönyörködtető színek
Falat gyönyörködtető színek

Manapság a nagyobb márkák szinte egytől egyig valamilyen társadalmi célú ügy mellé állnak a kommunikációjukban – és így az sokszor több emberhez eljut, mint egy átlagos, pusztán  a fogyaszt öszöntző reklámkampány. A festékgyártó Dulux is így tett és létrehozta a Let’s Colour Project -et, aminek keretein belül átszínezik az egész világot: Rio de Janeiro, Jodhpur , London és Párizs lepusztult városnegyedeinek szürke és kopott épületeit festették át ...
süti beállítások módosítása