Játszótér felnőtteknek
Játszótér felnőtteknek

A McDonald's kommunikációjában mindig is fontos szerepet játszottak a gyerekek – néha túlságosan is – akik idővel viszont felnőttek és elfelejtették mennyi móka és kacagás várt rájuk, ahányszor csak elmentek a családdal a gyorsétterembe. Hiszen számos Mekiben van  gyereksarok, játszótér és csupa jópofa szórakozási lehetőség, amit a kicsik kipróbálhatnak, de mi van a felnőttekkel?  Ők hol tudnak szórakozni?

Erre a problémára talált megoldást az ...
Itt az új Nike spot a VB-re
Itt az új Nike spot a VB-re

Kicsit nehezen jutunk szóhoz a legújabb, focivébére készült Nike spot után, de azért mégis megpróbáljuk néhány összefoglaló jelzővel illetni: látványos, izgalmas, tökös, fordulatos, humoros, elgondolkodtató, szórakoztató, monumentális és nem utolsó sorban, baromi jó.
  
A 3 perces reklámfilmbe a sportszergyártó mindent beleadott, hiszen a világraszóló sportesemény apropója remek lehetőség a márka hírnevének további öregbítésére és a ...
A jövő pénzneme a „Like”
A jövő pénzneme a „Like”

Mióta megjelent az univerzális, bármilyen oldalra beágyazható Facebook-os „like” gomb, az internetezők bármilyen webes felületen kifejezhetik tetszésüket egy adott téma, termék vagy márka iránt. Ez jó az önmagukat kifejezni vágyó embereknek, de még jobb a hirdetőknek , akik immár felhasználhatják az így szerzett egyéni preferenciákat arra, hogy személyre szabottan, szerkesztett tartalmakat és reklámokat közöljenek a felhasználók felé.
 
Ezt a ...
Az új Fiesta lenyomott egy Lambót
Az új Fiesta lenyomott egy Lambót

Nemsokára kijön az új 2011 Ford Fiesta, melyet rendkívül nagy várakozás övez szerte a világon. A modell csupán néhány hónap múlva érkezik az Egyesült Államok kereskedéseibe, ám több mint 6000-en máris megrendelték, 100.000-en pedig előjegyzést vettek fel az autóra.
 
A Ford Fiesta Mozgalomnak köszönhetően száz, a közösségi médiában aktív fiatal vezette az új Fiesta-t hat hónapon keresztül és számolt be a különböző közösségi oldalakon (Facebook, ...
Te innál kakit, hogy kijuss Cannes-ba?
Te innál kakit, hogy kijuss Cannes-ba?

A Young Lions a Cannes-i Reklámfesztivál keretein belül rendezett reklámverseny, ami tehetséges fiatalok bemutatkozására ad lehetőséget. A 28 év alatti ifjak nemcsak a – már lezárult – előválogatáson vehettek részt, hanem a YouTube vírusfilm versenyén is, aminek most hétvégén hozták nyilvánosságra a briefjét.
 
A kreatívoknak 48 órájuk volt, hogy leforgassanak egy társadalmi célú rövidfilmet, amit ráadásul terjeszteniük is kellett a neten – az ...
2 és fél perc alatt a kőkorszakba
2 és fél perc alatt a kőkorszakba

Egyre kevesebb fiatal jelentkezik szakmunkástanulónak, a hiányszakmákban végzettek több mint fele pedig annak ellenére elhagyja a pályát, hogy munkájukra szükség lenne. A városi fiatalok is inkább egyetemre és slágerszakokra mennek, ahelyett, hogy egy jól fizető szakmát tanulnának – túl sok üzleti kommunikátor, pénzügyi ügyintéző, kereskedelmi ügyintéző, irodai asszisztens kerül ki a képző intézményekből. És gondoljunk csak bele, vajon mi lenne velünk, ...
Horváth Lajos
Horváth Lajos

„Maximálisan hiszek az izgalmas történetek erejében”
 
Lelkes Emese és Szőke Kapitány egyik megálmodója , a mai magyar reklám egyik legeredetibb figurája. Havasi fedezte fel az EURO RSCG-ben, aztán dolgozott több multinál is, mígnem a világ egyik legkreatívabb ügynökségének egyedüli magyar munkatársa lett. Jelenleg saját ügynökségét próbálja újszerű elvek szerint vezetni. Az ADrenalin Horváth Lajost faggatja.  
 
 
Csapjunk a közepébe: mi a ...
süti beállítások módosítása