Videómegosztón sütött pizza
Videómegosztón sütött pizza

Ha már így lehúztuk ma a Findus halas ambientjét , szeretnénk mutatni egy sokkal jobb reklámot is a fagyasztott ételek szakértőjétől. Az alant lévő online gerillakampány Franciaország első számú videómegosztóján, a Dailymotion -ön lepte meg a felhasználókat.
 
Egy – a márka által leforgatott – videó 3. percében egyszer csak megáll a film, majd váratlanul  kinyíllik egy mikrohullámú sütő ajtó, ami mögött ott gőzölgög a márka egyik pizzája. „3 ...
Éneklő halak óriásplakáton
Éneklő halak óriásplakáton

Láttatok már éneklő halat , ugye? (Tudjátok az a műanyag faldísz, ami a fejét oldalra fordítva és nagyokat tátogva dalra fakad, amikor elhaladsz mellette.) Ebből az idiótaságból elég egy is, nemhogy 25.
 
A gyorsfagyasztott termékeket forgalmazó Findus ezt nem így gondolta, ezért egy egész rajnyi éneklő halat rakott fel Párizs egyik forgalmas utcájára, egy óriásplakátra. A márka így szerette volna felhívni a lakosok figyelmét a finom halacskáira, melyek ...
Horváth Lajos interjú hamarosan...
Horváth Lajos interjú hamarosan...

Lelkes Emese és Szőke Kapitány megálmodója, a mai magyar reklám egyik legeredetibb figurája. Havasi fedezte fel az EURO RSCG-ben, aztán dolgozott több multinál is, mígnem a világ egyik legkreatívabb ügynökségének egyedüli magyar munkatársa lett. Jelenleg saját ügynökségét próbálja újszerű elvek szerint vezetni. Az ADrenalin Horváth Lajost faggatja.
 
A netes barátok tényleg barátok?
A netes barátok tényleg barátok?

Mióta léteznek közösségi oldalak, az embereknek megadatik a lehetőség, hogy újra kapcsolatba lépjenek régen látott rokonaikkal, barátaikkal és ismerőseikkel. A kezdeti vad jelölgetés és ismerőskeresés után azonban sokan elkezdtek másokat is jelölgetni. Olyanokat, akikkel szinte alig, vagy egyáltalán nem is beszélnek a valós életben. Furcsa helyzet ez, mivel a közösségépítő szájtok segítségével sokszor több információt tudhatunk meg a másik emberről, ...
Életrevaló T-Mobile kampány
Életrevaló T-Mobile kampány

A rendszeres ADrenalin olvasók tudhatják, hogy nagy rajongói vagyunk az Augmented Reality (Kiterjesztett Valóság) technológiának, amely kombinálja a való világot a számítógép által generált adatokkal, és így lélegzetelállító vizuális élményben részesíti a felhasználókat. A dolog lényege, hogy egy webkamera vagy mobiltelefon felé mutatott kóddal a program egy valós idejű tartalmat (pl. képet, szöveget, stb.) varázsol az adott platform képernyőjére – ...
Bravia reklám, Nissan módra
Bravia reklám, Nissan módra

Valószínűleg mindannyian emlékeztek még arra a bizonyos Sony Bravia reklámra , amiben negyedmillió színes labda pattogott végig San Francisco utcáin. Akkor a szakma és az átlagemberek is kalapot emeltek a lenyűgöző film láttán, amely minden idők legsikeresebb Sony reklámja lett.
 
Azóta eltelt pár év, és a Nissan úgy gondolta, hogy leveszi a polcról a sztorit és a saját szájíze szerint felhasználja a legújabb Nissan Quashqai spotjában. Az eredeti verzióval ...
Barkács-hiphop
Barkács-hiphop

Nem egyszerű postot írni egy olyan reklámról, amiben a zenén van a fő hangsúly, hiszen a (jó) zene mindenkinek mást és mást jelent. A kéziszerszámokat és barkácseszközöket forgalmazó Craftsman Tools reklámfilmjében is pont erről van szó: nagyot tud ütni, de vissza is üthet a végeredmény egyeseknél.
 
A videóban a cég által árult eszközök hangjaiból komponáltak egy indusztriális hip-hop számot és videómontázst, ami így leginkább egy Stomp produkcióra ...
Jó pornós ne színészkedjék!
Jó pornós ne színészkedjék!

Mindig meghökkent, amikor a pornószínészek egy-egy nyilatkozat alkalmával "munkának" meg "színészetnek" titulálják a b**ást. Egy jól megírt forgatókönyv és egy zseniális rendezés is maximum a Jóban Rosszban színvonalát hozza, ha a szereplők verbális képessége csak a mélytorok technikáig terjed. De nincs is ezzel semmi baj, hiszen a pornót a legtöbb ember nem a művészeti- és kulturális értékek miatt nézi.
 
Ezért volt öröm számunkra, hogy a kanadai Amour ...
süti beállítások módosítása