Agresszió élő-óriásplakáton
Agresszió élő-óriásplakáton

A holland közalkalmazottakat manapság egyre gyakrabban éri erőszak és atrocitás a munkájuk során. A mentősök például nap mint nap kénytelenek megbírkozóni az utcákon lévő agresszivitással és helyiek ostoba viselkedésével – ami nagyban hátráltatja kötelességüket. Ez az egyik baj. A másik az, hogy az ilyen esetet látó bámészkodók és járókelők semmit sem tesznek az ügy érdekében – többségük nagy ívben tojik rá, ha épp agyonverik a mentősöket.

Az ...
A new média bekaphatja?
A new média bekaphatja?

Manapság, mikor a – felvilágosult – márkák elfogadták a new médiában lakozó lehetőségeket, szinte nincs olyan nap, hogy ne indulna egy vírus-, ambient-, vagy közösségi funkciókra épülő kampány a világban. Hiszen az elmúlt néhány év kétségtelenül bebizonyította, hogy ezekkel az újfajta eszközökkel legalább akkora (ha nem nagyobb) publicitást lehet szerezni, mint egy hagyományos ATL kampánnyal. Vagy mégsem?
 
A svéd Dagens Industri napilap videója ...
Spórolj a vízzel, zuhanyozz másokkal!
Spórolj a vízzel, zuhanyozz másokkal!

A tegnapi Föld Napja alkalmából a kanadai Axe elindított egy kezdeményezést, amivel nagyban mérsékelni lehetne planétánkon a vízfogyasztást. Erre pedig azért van szükség, mert ha kifogy a vízkészletünk, drasztikusan csökkenni fog a vízparkok látogatottsága, valamint az olyan sportágak is kihalnak majd, mint a szinkronúszás. Ezt pedig nem hagyhatjuk!
 
Mivel az Axe jól tudja, hogy az emberek semmilyen komoly életmódváltást nem tennének az ügy érdekében, egy ...
Orgazmus navigációs rendszer
Orgazmus navigációs rendszer

A Nokia Hollandiában is elindította tehetségkutató versenyét, amiben elszántan keresi az Ország Navigációs Hangját. A – közelmúltban nálunk is megrendezett – játékban bárki indulhat, aki valamilyen furcsa oknál fogva késztetést érez arra, hogy hangjával irányítsa az embereket a Nokia telefonokon keresztül.
 
Ellentétben a hazai kampánnyal, a hollandok egy rakás vírusfilmmel is népszerűsítik a versenyt, amiben őrültebbnél őrültebb jelentkezők mutatják ...
Mosogatószer reklám, amin sírni fogsz
Mosogatószer reklám, amin sírni fogsz

Nem gondoltam volna, hogy valaha is ilyen címet adok egy postnak, de hála az argentin Magistral reklámfilmjének, megtörtént a csoda. A reklámok világában ezek a termékek 99%-ban unalmas, elcsépelt és sablonos módon jelennek meg – többnyire roskadozó edényhalmazok, elszánt háziasszonyok és happy end jellemzi őket.
 
A Magistral egyperces spotja azonban teljesen más. Olyan távolról közelíti meg a fő termékelőnyt, hogy annál messzebbről már nem is tehetné. A ...
Élménypont – Háromdimenziós reklámok a polcokon
Élménypont – Háromdimenziós reklámok a polcokon

Az elmúlt 90 év alatt az emberek számtalan lenyűgöző csodát és effektet láthattak a tévék és  a mozik képernyőin, így szinte már hozzászoktak ahhoz, hogy bármi megtörténhet a szemük előtt. A szórakoztatóipar mellett persze a reklámipar is jelentősen hozzájárult a technológiai újításokhoz, aminek köszönhetően már nem csak a mozi teremben és tévéképernyő előtt érhet minket varázslat, hanem az utcán és a mobilunkon is – gondolunk itt például az ...
Vidámpark férfiaknak
Vidámpark férfiaknak

Az energiaitalok végtelennek tűnő piacán a Coca-Cola is szép számmal képviselteti magát. Olyan nagy márkák kötődnek a nevéhez, mint a Burn, Monster Energy, Full Throttle, Vault és a Mother. Ezt az utóbbit az italgyártó Ausztráliában forgalmazza, így nem csoda, hogy még sosem hallottunk róla – pedig már 2006-óta létezik . Bevezetésének fő oka a Red Bull és a V nevű energiaital térhódításának megállítása volt, hiszen ez a két márka kenguruföld ...
süti beállítások módosítása