Homlok-Cici, az új divat
Homlok-Cici, az új divat

A nőket számos országban a mai napig nem kezelik egyenlő rangú partnerként a férfiak. Miért? Mert nem a szemükbe néznek, hanem sokszor egy kicsit lejjebb, a dekoltázsukba. Erre a problémára ad megoldást a franciák titkos terméke, a Homlok-Cici, amelynek köszönhetően az erősebbik nem a nők mellei helyett már (majdnem) a szemükbe néznek.
 
Ezt az hülyeséget nem más reklámozza, mint a franciák üdvöskéje, az Oscar-díjas Marion Cotillard. Természetesen az egész ...
Gonosz a Google?
Gonosz a Google?

Google: a főnév, amelyből az évek során ige vált . A világ kedvenc keresője, amelynek mottója: „Ne légy gonosz”. De vajon tényleg így is gondolja?
 
Erre a kérdésre adhat választ az alant látható érdekes, ám valahol félelmetes videó, amely a tipográfiai és grafikai élmények mellett hasznos információkkal szolgál a keresőóriást illetően. Kiderült, hogy a Guglin naponta 1 milliárd keresést hajtanak végre, melyet 450 000 szerver tesz lehetővé. De a ...
Élményhajsz – Ne szemétkedj a tengerrel!
Élményhajsz – Ne szemétkedj a tengerrel!

Fantasztikus printkampányra bukkantunk, mely valószínűleg nem jut Index címlapra, mégis mindenkinek ajánljuk, aki egy kicsit is szereti az okos, igényes és már-már művészi reklámokat.
 
A Surfrider Alaptvány legfőbb feladata, hogy tisztán tartsa bolygónk óceánjait és tengereit, a partokat és azok közvetlen környezetet. A szervezetet 1990-ben alapította 3 szörfös világbajnok, akiknek mára több ezer támogatót sikerült szerezniük a nemes cél érdekében. A ...
5 érv a munkahelyi netezésre és a közösségi kommunikációra
5 érv a munkahelyi netezésre és a közösségi kommunikációra

Manapság egyre többet hallani arról, hogy a munkaadók megtiltják alkalmazottaknak a közösségi oldalak használatát, illetve korlátozzák a dolgozók netes hozzáférését. A Robert Half Technology 1400 vállalat informatikai vezetőjét kérdezte meg arról, megtiltják-e a munkatársaknak a Facebook, a MySpace vagy a Twitter használatát munka közben. A cégek mindössze tizede hagyja, hogy alkalmazottai közösségi oldalakat látogassanak munkaidőben. Pedig nem biztos, hogy ...
A világ legnagyobb fényképezőgépe
A világ legnagyobb fényképezőgépe

Azon gondolkozunk, hogy lassan nyitni kéne egy külön rovatot a Samsungnak , hiszen alig telik el olyan hét, hogy ne jönnének ki valamilyen vírusfilmmel , ambienttel, vagy egyéb különleges reklámfogással . A márka az utóbbi időben főleg mobiltelefonjait és fényképezőgépeit népszerűsítette – hol kreatív, hol kevésbé kreatív megjelenésekkel.
 
Ezúttal egy egészen jópofa városi akciót eszeltek ki, amiben egy szállító konténert varázsoltak át egy óriási ...
Az ember, akibe hétszer csapott a villám
Az ember, akibe hétszer csapott a villám

Az alant lévő Tetra Pack reklámban egy olyan férfi igaz történetét láthatjátok, akibe hétszer csapott bele a villám élete során. A parkőrként szolgáló Roy Sullivan 1942 és 1977 között valóságos villámhárítóként működött, mégis mind a hétszer kisebb égési sérülésekkel megúszta baleseteket.
 
Annak az esélye, hogy egy emberbe belecsapjon a villám 1:3000-hez az esélye. Annak pedig, hogy mindez hétszer történjen meg 1:3000 7 vagy 1:22x10 24 . Ezek az ...
Hajléktalan szuperhősök
Hajléktalan szuperhősök

„Hajléktalanság: Hihetetlen, de igaz” – szól az amerikai Homeward segélyszervezet társadalmi célú reklámkampányának fő üzenete. A hatalmas kreatív energiával megáldott printkampányban úgy ábrázolják a hajléktalanokat, mint a szuperhősöket – ennek megfelelően az vizuálok is egy tipikus képregény borítójára emlékeztetnek.
 
A Martin reklámügynökség által megálmodott figurák nem holmi radioaktív sugárzástól vagy pókcsípéstől váltak ...
süti beállítások módosítása