Pacman a reklámokban

Idén ünnepelte harmincadik születésnapját a világ egyik legismertebb videójátéka, a Pacman. A kultusszá vált sárga figura legalább annyi önfeledt órát nyújtott a gémereknek, mint ahány kreatív ötletet a reklámszakembereknek. Az elmúlt években sorra látnak napvilágot a Pacman-es reklámok, szinte véget nem érő kreatív megközelítésekből, melyek valahogy mindig illeszkednek a márkaüzenethez. Ennek örömére készítettünk egy kis összeállítást, amelyben a legjobb ilyen megjelenéseket válogattuk össze.
 
Vírusfilmek:
 
Kezdjük a szemlét a Chevrolet legújabb vírusfilmjével, amit az autómárka kínai ügynöksége készített profi autóversenyzőkkel. A bevállalós akcióban felépítettek egy óriási pályát, ahol pont úgy kergetőznek az Chevik, mint a Pacman és a szellemek. Nagyon tuti!

 

A kiváló minőségű noteszeket gyártó, nagy történelmi múlttal rendelkező Moleskin vírusfilmje pár hete indult útnak a neten, és azóta több tízezer blogban és státuszfrissítésben szórakoztatta a népet. A stop motion technikával készült videó egyszerű, szép és letisztult, akárcsak maga a termék.

 

 
Köztéri megjelenések:
 
A vírusfilmeken kívül számos ambient megjelenést is köszönhetünk a Pacman-nek. Ilyen például a Vodafone akciója, amely a márka mobilra letölthető, retro-játékait népszerűsítette a londoni utcákon.
 
És itt van a Pringles chips mozgó CLP-je is, amelyen egy Pacman matricával bizonyították be: nem lehet vele leállni.
 
A MasterCard szilveszteri kampányában a spanyol tévénézőket célozta meg, akik éjfélkor 12 szem szőlő elfogyasztásával köszöntik az újévet. A tévéközvetítésben 2 Pacman figura ette meg a szőlőket – minden másodpercnél egy-egyet – majd éjfélkor csókolóztak és átalakultak a márka logójává. (részletek a képen)
 
A montreáli Game Buzz be szerette volna bebizonyítani, hogy otthon vannak a videójátékokban, ezért a város különböző pontjain Pacman matricákat helyeztek el. A kampány hatására állítólag nagyban megnövekedett a bolt forgalma.
 
 
Printek:
 
Mint azt az alant látható printek is igazolják, bármit el lehet adni a kis sárga figurával.
 
A jó öreg Pacman a reklámszakemberek mellett az átlagemberek fantáziáját is megmozgatják. Íme, a legjobb bizonyíték:

 

Reméljük, hogy az elkövetkezendő években ez a kis szerethető figura tovább inspirálja a szakmát, és újabb blikfangos megjelenések születnek. Nektek van esetleg olyan kedvenc példátok, ami kimaradt a válogatásból? 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr542685339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása