Óriási botrányt kavart 2002-ben a Media Markt németországi reklámkampánya, mivel a kreatívokon egy három mellű nő pózolt falatnyi melltartóban. Az ötvenszázalékos kebeltöbbletű, mélyen dekoltált hölgy 15 ezer plakáton volt látható és a következő üzenetet hirdette: „Több van benne, mint gondolnánk". A lakosság – nem meglepő módon – felháborodással fogadta az ötletet. Főként hölgyek panaszkodtak az áruházláncnál, amely ezért jobbnak látta a tervezettnél hamarabb leszedni az összes plakátot.
Azt hihetnénk, hogy a multi tanult az esetből, de nem. Nyolc évvel később elsütötte ugyanazt a poént, pár ezer kilométerrel arrébb, Oroszországban. A kulcsvizuál és a szlogen megegyezik, mindössze a szőkét cserélték le egy barnára. Egyelőre nincs információnk a fogadtatásról, de ismerve az ottani állapotokat, nem lennénk meglepve, ha siker koronázná a kampányt. Az orosz reklámokban ugyanis manapság minden az erotikáról, szexről, csöcsökről és popsikról szól. Szerintetek itthon milyen fogadtatása lenne? Hülyének vagy torznak jobb lenni?
Az első kép egy óriásplakátról készült, a többi pedig a márka orosz honlapján.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr992685300
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.