Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
 
 

Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Reklám

Néphang

Taggyűlés

adrenalin (124) ambient (145) app (16) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (10) botrány (10) coca-cola (16) condom (19) durex (13) élményhajsza (806) erotika (20) facebook (34) film (162) foci (12) gerilla (11) heti 1 szex (46) humor (47) internet (63) játék (11) közösségi média (14) kreatív (12) lapszemle (21) microsite (13) mobil (14) nsfw (16) online (20) plakát (13) print (77) profile (26) reklám (636) sör (20) sport (13) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (65) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) youtube (10) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2010-08-17 – Címkék: reklám film botrány peta élményhajsza – írta: ad-renalin

Dodge vs. PETA

2010-08-17 – Címkék: reklám film botrány peta élményhajsza



Mint oly sokan mások, az amerikai Dodge is a PETA kereszttűzébe került, miután adásba tette legújabb reklámfilmjét. A videóban az autógyártó egy fantasztikus ajánlattal kedveskedett a vásárlóknak: 15 napig ingyen kipróbálhatnak egy Dodge-ot, és ha nem tetszik nekik, fizetés nélkül visszaadhatják. Hogy emeljék az akció fényét, mindenféle pirotechnikai eszközöket, sőt még egy majmot is bevetettek a spot végén.
 
A PETA-nak se kellett több, egyből nyílt levelet intézett a Dodge-hoz, amiben felszólította a cégvezetést, hogy azonnal szüntessék be a film sugárzását. Szerintük így is „épp elég emberszabásút használnak ki reklám- és szórakoztatási célokra a mai világban”. Nézzétek meg az ominózus videót. Ugye milyen szörnyen bánnak szegény majommal?

 

A történet azonban itt nem ért véget, sőt. A Dodge megkapta az üzenetet és úgy döntött, hogy fricskát mutat az állatvédő szervezetnek. Megváltoztatták a film végét, így a majom helyett már egy láthatatlan majmot használtak. A zseniális PR- és reklámfogás óriási visszhangot váltott ki, sokan ünneplik az autómárkát, amiért ilyen korrektül és egyszerűen elbánt a PETA-val. Köszönhetően a botránynak és a hírverésnek, az új videót 1 hét alatt látták annyian, mint a korábbit egy hónap alatt. Nézzétek meg ti is!

 

Ha ismerős a narrátor hangja, az azért van, mert ő Michael C. Hall, a Dexter című filmsorozat sztárja. 


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr122685281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Logan Grimnar 2011.06.09. 09:43:03

Gratula a Dodge-nak. A PETA pedig köztudottan gyűjtőhelye az unatkozó, nemi életet egyáltalán nem folytató frusztrált hülyéknek.