Hátfájás ellen: törpe

Íme, egy újabb bizonyíték arra, hogy néha egy apró ötlettel is hatalmasat lehet dobni márkánk megítélésén.
 
Az amerikai Iodex egy hátfájás elleni balzsam, amely be szerette volna bizonyítani, hogy szakértő az efféle fájdalmak kezelésében. Ahelyett, hogy semmitmondó – és költséges – ATL kampányban híresztelte volna előnyeit, egy meglehetősen egyszerű és szimpatikus akcióval hívta fel magára a figyelmet. A termék ügynöksége, a Phoenix Ogilvy törpéket bérelt fel, akik egy colomboi szupermarketben segítettek a vásárlóknak elérni az alsó polcokon lévő termékeket. „Kell egy kis segítség az alsó polchoz?” – szólt a törpék pólóján lévő felirat, melyet minden rászoruló, idős, vagy hátfájással küszködő ember örömmel olvasott.
 
A szorgos kis törpék a vásárlók mellé szegődve rendületlen lelkesedéssel pakolták a termékeket, ezzel is bebizonyítva, hogy az Iodex használatával az embereknek kevesebb bajuk lesz a fájós hátukkal. Bár a videóban kevés infót láthatunk erről, de a termékeladások állítólag rendesen megnőttek a kis akció után. A kampány egyszerűsége, hasznossága és meglepő mivolta méltán érdemelte ki a Direct Arany Lótuszt a múlt heti Adfest reklámversenyen. Ezúton is gratulálunk nekik. 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr92685270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása