A Diesel évek óta ontja magából a rendhagyó kampányokat, melyek néha annyira elborultak, hogy még David Lynch is furcsát álmodna tőlük. Idén sincs ez másképp, hiszen legújabb „Be stupid” koncepciójukkal csupa hülyeségre ösztönözik az embereket. A kampány, amely a Cannes-i Reklámfesztivál outdoor kategóriájában Grand Prix díjat kapott azt híreszteli, hogy az okosság nem cool, ezért a fiataloknak idiótáknak kell lenniük.
Az ötlet zseniális, hiszen a célcsoport nagy része azonosulni tud ezzel a laza, nemtörődöm életérzéssel, melyet az olyan fősorok táplálnak, mint: „Az okos látja, mi történik. A hülye látja, hogy mi történhetne” vagy „Az okos a fejre hallgat. A hülye a szívére”. Szóval a printeken a kampány abszolút az emocionális oldaláról közelíti meg a vásárlókat, ami a fiataloknál manapság tutira befutó.
És hogy mindez a valóságban is megvalósuljon, a ruhamárka egy eseményt szervezett, amelyen a digitalizációt kiáltották ki ellenségnek. Így lett trendi az analóg, aminek következtében egy egész seregnyi fiatal látogatott el a Faceparkba, ahol minden olyan, mint a Facebookon, csak éppen élőben. „Ahelyett, hogy a gép előtt pazarolnánk az időnket, inkább a parkban pazaroljuk” – szól a hivatalos közlemény. A németországi buliba csak azok léphettek be, akik kartonból profiloldalt készítettek maguknak, és úgy beszélgettek, buliztak a többiekkel. (Érdemes megnézni a microsite fotógalériáját!)
Annak ellenére, hogy némi paradoxon fedezhető fel a kampányban – hiszen digitális és közösségi médiumokon szólították meg a fiatalokat – nagyon ötletes és szórakoztató eseményt találtak ki, amelyre mi is szívesen elnéztünk volna. Vigasztalásul azonban itt van a buliról egy összefoglaló videó, ami virálisan is egész szépen teljesít a neten.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr112685266
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.