Tudtátok, hogy a Guinness rekordok könyve mellett a reklámok termelik ki a legtöbb rekordert? Pedig így van, szinte nincs olyan hét, hogy ne hallanánk egy „világ legnagyobb”, „világ legjobb”, vagy „világ legfurcsább” jelzőt valamelyik márkától.
Az ásványvizeket forgalmazó Drench ezúttal a a „világ legokosabb” jelzőjét aggatta egy aranyhalra. De az az igazság, hogy a Mr. Memory névre hallgató carassius auratus tényleg nagyon penge. Jó a memóriája, az általános műveltsége, a lexikális tudása és a helyzetfelismerő képessége. A különféle próbáknak kitett halacska remekül helyt áll minden helyzetben, köszönhetően a vízébe öntött Drench ásványvíznek. „Az agy akkor működik jól, amikor megfelelő mennyiségű víz áll a rendelkezésére. Az agyunk 75%-a víz.” – szól a kreatívan leírt magyarázó szöveg, ami kicsit helyre teszi az addig látott képsorokat.
A kampányhoz készített tévéreklám mellett sok-sok rövidebb, vírusfilmként funkcionáló kisfilmet is megnézhettek, melyekben specifikus témakörökben teszik próbára a halat. Ezek a vicces és nagyon jól kitalált (kamu) tesztek talán még szórakoztatóbbak is, mint a fő film. Imádjuk.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr892685114
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.