Eszméletlen kreatív és praktikus DM-el rukkoltak elő a Levis marketingesei, akik papírkartonból összehajtogatható ruhásszekrényeket küldtek Hollandia és Belgium vezető női magazinjainak. A „Pop-up szekérny” névre keresztelt installációk tele voltak Levis ruhákkal, amelyek így sokkal nagyobb figyelmet kaptak, mintha csak simán elküldték volna őket a szerkesztőségekbe.
Az ötlet nagyon eredetei, de nem egyedüli. Két szabadúszóm művész ugyanis korábban már kitalált egy ehhez hasonló, összehajtogatható íróasztal-szék szettet, de az inkább lart pour l’art alkotás volt, mintsem használható eszköz. Így igazából egy szavunk sem lehet, hiszen erről szól az internet: keress és adoptálj. A belgiumi Mortierbrigade ügynökségnek ez jól sikerült, megérdemelnek egy virtuális hátbaveregetést.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr92684817
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Adrant 2010.01.11. 13:39:29
Kell egy ilyen a nyaralásra!!! :D
SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2010.01.11. 14:10:25
zsír... úgy tűnik az IKEA és a MINI mellett a Levis is tesz a carbon footprint ügyében :o)