Ügynökségi ajándékok Karácsonyra
Ügynökségi ajándékok Karácsonyra

Nemsokára itt a Karácsony, a szeretet és ajándékozás ünnepe, amikor nemcsak az emberek, de a cégek is meglepik valamivel partnereiket, ügyfeleiket. Vannak vállalatok, akik apróságokkal, mások pedig méregdrága ajándékokkal próbálják meghálálni az egész éves együttműködést. A reklámügynökségeknek persze ilyenkor is – mint sokszor máskor – be kell bizonyítaniuk, hogy mennyire kreatívak és érdemesek az ügyfelek bizalmára.
 
Monitor postunkban ...
Márkázott Tartalom Elosztás
Márkázott Tartalom Elosztás

Kedves ADrenalin olvasók!
 
Monitor rovatunkban ezúttal a GoViral legújabb hírlevelét tolmácsoljuk, melynek fő témája a Márkázott Tartalom Elosztás (Branded Content Distribution) és az online videó-reklámozás. Szó lesz még egy hirtelen népszerűvé vált reklámos honlapról, valamint bepillantást nyerhettek az AT&T (Iphone) és Verzion (Motorola) könyörtelen reklámháborújába is.
 
Rajongótábor felépítése – márkaközösség és hűség létrehozása
 
Azok ...
Élménhajsza – Vak focisták
Élménhajsza – Vak focisták

Szórakoztató virusfilmet és hozzá kapcsolódó online kampányt indított útjára a sportjátékokat forgalmazó EA Sports , mely a FIFA10 nevű focis játékát szerette volna kicsit népszerűsíteni.
 
A „Bekötött Szemű Dekázó Verseny” című videóban – mint azt a neve is mutatja – bekötött szemmel dekáznak olyan nagy futball sztárok, mint Xavi, Benzema, Walcott, Mandanda, Cahill, Lewandowski, Dzsudzsák, Schweinsteiger és Ronaldinho. Meglepő módon, egyiknek sem ...
Varázsolj kanapét a szobádba
Varázsolj kanapét a szobádba

Ismét egy újabb márka látta meg a lehetőséget az augmented reality varázslatos világában. Ez a márka pedig nem más, mint a marketingkommunikáció élvonalában sprintelő, mindig innovatív és fiatalos IKEA .
 
E magasztaló sorok kissé erősnek tűnhetnek, de az igazság az, hogy a bútorokat és otthoni kiegészítőket forgalmazó cég tényleg telibe találta ezt a telefonra készült AR alkalmazást, ami több mint puszta lar pour l'art bohóckodás. A cég ugyanis ...
Szüless- és halj meg a reklám által
Szüless- és halj meg a reklám által

Az alant látható ambient reklámoknak köszönhetően az emberek végre személyesen is megtapasztalhatták – ha akarták, ha nem –, hogy milyen is megszületni, illetve halottnak lenni.
 
A születés egy Los Angeles-i lift közelében várt az amerikaiakra, akiknek csupán meg kellett nyomniuk a felvonó hívógombját, és Isten máris új életet lehelt beléjük. A művészi reklám egy plasztikai sebészetet népszerűsített, ahol, ha Isten nem is, de néhány dúsgazdag sebész ...
süti beállítások módosítása