Tépjük le a kilókat
Tépjük le a kilókat

A Weight Watchers a világ egyik vezető súlykontroll programja, amely egy olyan sajátos pontrendszerre épül, ahol a kalóriaszámlálás helyett pontokat kell számolni. Nincsenek tiltott vagy engedélyezett ételek, ám az egyes táplálékokat pontokkal látják el. A diétázó aktuális súlya határozza meg, hány pont értékű ételt vehet magához egy nap.
 
E technika mellett, Amerikában csoportos foglalkozásokat is tartanak, ahol a résztvevők egyenként számolhatnak be a ...
El tudnád költeni a lottófőnyereményt?
El tudnád költeni a lottófőnyereményt?

Szinte nincs olyan ember a Földön, aki ne játszott volna már el a gondolattal, hogy mire költené a lottófőnyereményt, ha ő lenne a szerencsés kiválasztott. A hirtelen jött pénz sokak eszét elveheti, de lennének olyanok is, akik megfontoltan bánnának vele és élnék tovább a kis életüket – még ha sokkal gazdagabban is.
 
Az utóbbi típusra koncentráltak az alant lévő lottófilmben, melyben egy olyan házaspárt láthatunk, akik sajnos már képtelenek mire költeni ...
Ki a hülyébb? A nők vagy a férfiak?
Ki a hülyébb? A nők vagy a férfiak?

Vajon kik az okosabbak? A nők vagy a férfiak? Erre az örökérvényű kérdésre próbál egyszer s mindenkorra választ kapni reklámkampányában a Trivial Pursuit nevű társasjáték.
 
A Hasbro által készített interaktív reklámkampányban egy hatalmas online párbajban eshetnek egymásnak a két nem tagjai, akiknek – a társasjátékhoz hasonlóan – különböző műveltségi kérdésekre kell helyes választ adniuk. (A verseny jelenlegi állásánál 900 ezer jó férfi ...
10 éve áll, mint a cövek!
10 éve áll, mint a cövek!

Vannak márkák, melyek hatalmas költségvetésű, gyakran monumentális reklámfilmmel ünneplik születésnapjukat – ezzel is bebizonyítva a vásárlóknak, hogy az évek során „jó helyre” került a pénzük.
 
És vannak olyan márkák, amelyek tizedannyi pénzből is képesek legalább olyan jó – ha nem jobb – szülinapi meglepetést készíteni a kedves ügyfeleknek, mint a tehetősebbek. Ilyen például a Viagra is, amely kerek tíz esztendeje segít a petyhüdt izmokon, ...
A test nélküli ember
A test nélküli ember

Engedjétek meg, hogy bemutassuk Enrique Carboni-t, a férfit, aki test nélkül jött a világra. Az 1982-ben született argentin fiú csupán egy fejként látta meg a napvilágot, ezzel is sokkolva az akkori tudományt, ami nem jósolt sok időt neki. De a tudomány tévedett, a „labda fiú” felcseperedett, és most már építészmérnökként dolgozik a fővárosban Isabellel, a barátnőjével.
 
Kalandos életének azonban még koránt sincs vége, hiszen elhatározta, hogy szerez ...
Gyilkos zoknik
Gyilkos zoknik

Kihívás olyan terméknek reklámot készíteni, amelynek egyetlen célja, hogy véget vessen az emberből áradó bűznek – és itt most nem a parfümre gondolunk. Hiszen a szagot – néhány kísérlettől eltekintve –még nem lehet reklámokban alkalmazni, így a kreatívok csupán vizuálisan képesek megmutatni a vele járó kellemetlenségeket. Ahhoz viszont, hogy meglegyen a kellő blikkfang, eléggé abszurd helyzeteket kell teremteni…
 
Szerencsére nincs ezzel gond a ...
süti beállítások módosítása