Az év eddigi legbetegebb reklámja
Az év eddigi legbetegebb reklámja

Az utóbbi időben a Diesel sorra ontja magából a betegebbnél betegebb reklámokat, melyek annyira elborultak, hogy még David Lynch is terápiás kezelésre szorulna tőlük. Minden a 30. születésnapi pornó vírusfilmmel kezdődött, amely polgárpukkasztó módon promótált egy buli-sorozatot, majd folytatódott az ezt megerősítő, lokális guminős filmekkel , ahol a hősnők tátott szájjal meredtek a világ nagy dolgaira. Már ez a kampány is azt sejtette, hogy valami megindult ...
 David Hasselhoff újra akciózik
David Hasselhoff újra akciózik

Szerintem bátran kijelenthetjük, hogy David Hasselhoff ideje már jó régen lejárt a filmes szakmában. Nem volt egyetlen sikeres villantása sem, csak az alkoholproblémájáról szólt a fáma az utóbbi 5-8 évben. Ennek ellenére mégis megtalálta, hogyan jusson némi mellékeshez a kamerák előtt. A reklámszakma és a játékipar befogadta szegénykét, és menedéket adott neki, hogy átvészelje a következő cirka 30 évet. Azóta számtalan reklámban szerepelt, sőt még egy ...
Új kampány Coca-Cola-tól
Új kampány Coca-Cola-tól

2009. január 21-én kezdetét vette a Coca-Cola új reklámkampánya, melyhez egy új szlogen és életérzés is társul, továbbfejlesztve az eddigi Élet a Coke oldalán-t. Az „Open happiness”, szabadfordításban „Nyitott boldogság” arra próbál utalni, hogy minél többször nyitunk ki egy kólát, annál több és szebb élményünk lesz a világban. Ez a fajta pozitív szemlélet – különösen a mostani világválságba – sok helyen visszaköszön, elég ha csak ...
A legmeztelenebb testápoló reklám
A legmeztelenebb testápoló reklám

Vajon mitől lehet figyelemfelkeltő egy testápoló krémeket forgalmazó cég reklámfilmje?  Talán attól, hogy egy csinos hölgy, laboratóriumi környezetben beszél a termékről? Vagy attól, hogy kihangsúlyozza, hogy a termékükben nincsen semmilyen káros anyag, mely ekcémát, dermatitist, vagy akár rákot okozhatna? Netán attól, hogy a termékek a legtisztább víz hozzáadásával készültek és kismamáktól a férfiakig bárki nyugodtan használhatja?  A válasz ...
Katasztrófamarketing
Katasztrófamarketing

Gondolom sokan hallottatok a  Hudson folyóba zuhant A320-as airbus  katasztrófájáról, melynek szerencsére egyetlen áldozata sem volt. Bár az utasok megúszták némi vízzel és ijedtséggel, a légitársaság – a US Airways –sokkal jobban elázott a történet után. Reputációjuk úgy süllyedt a mélybe, mint maga a gép törzse a folyó fenekére.
 
A mai gyilkos világban pedig minden ilyenfajta gyengeséget kihasználnak, s valószínű ezért született meg ez a kép ...
süti beállítások módosítása