A nők csokiban mérik a pasikat?
A nők csokiban mérik a pasikat?

Uraim, szomorú dologra derült ma fény. Mint azt a mellékelt Cadbury kampány is mutatja, a nők egy tábla csoki alapján döntenek arról, hogy akarnak-e szexelni velünk, vagy sem. E szomorú tényt még az is súlyosbítja, hogy a kockánként felépített „csoki-renoménkat” egy szempillantás alatt semmissé teheti egy rossz mondat vagy gesztus, úgyhogy nagyon vigyáznunk kell.
 
Ez a kicsit távolról indított kreatív koncepció már-már majdnem az erőltetett kategóriába ...
A lányok imádják a hányós fiúkat
A lányok imádják a hányós fiúkat

Mi itt az Adrenalinon elkötelezett hívei vagyunk a kulturált és mértékletes alkoholfogyasztásnak, ezért előszeretettel osztjuk meg az olvasókkal az erre irányuló társadalmi célú reklámokat . De ne értsetek félre, nem vagyunk megrögzött antialkoholisták... A mértéket tartó alkoholfogyasztás általunk és társadalmilag is teljesen elfogadott, hiszen ez bizonyos fokig kellemes, sőt a kiváló minőségű italok gasztronómiai élménnyel is gazdagíthatják a ...
Msn az utcán
Msn az utcán

Korábban már láthattatok nálunk egy ötletes gerilla akciót , amelyben a készítők a mozivászonra ültették át a világszerte közkedvelt chatelős programot, az Msn -t. Az akkori reklámfogásban épp egy filmelőzetes alatt folytatott laza kis flörtöt a mozigépész és otthonülő barátnője – sokak nagy megdöbbenésére.
 
Ezúttal viszont egy ennél látványosabb akciót láthatunk, hála a Movistar -nak, Spanyolország egyik vezető telekommunikációs vállalatának, ...
süti beállítások módosítása