Guy Ritchie és a Nike után szabadon
Guy Ritchie és a Nike után szabadon

Bizonyára mindenki emlékszik még a Nike  tavalyi  reklámfilmjére , melyet Guy Ritchie rendezett, és amiben belső nézetből követhettük végig, milyen érzés, ha leigazol valakit az Arsenal. Foci, siker, pénz, hírnév: ez volt a Nike és a „Take it to the next level”.
 
Most pedig itt van az Angol Labdarúgó-szövetség ( FA ) reklámspotja, amit hasonló nézetből, ám ezúttal egy sokkal kevésbé kvalifikált játékos szemszögéből izgulhatunk végig.  A két ...
UFO-ból bungee jumpingoló elefántok
UFO-ból bungee jumpingoló elefántok

Enyhe anomáliát lehet felfedezni mostani posztunkban, hiszen olyasvalamit osztunk meg veletek, amiről azt gondoljuk, hogy soha nem kellett volna megszületnie. Ha nem is az eddig látott legrosszabb, de kimagaslóan gagyi vírusfilmről van szó, melyet a Samsung készített az új Samsung Jet mobil népszerűsítésére.
Talán túl nagy nyomás volt a londoni Viral Factory ügynökségen, vagy egyszerűen csak kevés idejük volt a gondolkodásra, nem tudjuk. De annyi bizonyos, hogy egy ...
Para banner
Para banner

Milyen reklámkommunikációval lehet útnak indítani egy olyan TV sorozatot, amiben egy mesterséges intelligenciával rendelkező számítógépes program elszabadul és elkezdi zaklatni a fiatalokat? A válasz egyszerű: el kell játszani az egészet élőben...
 
A DEUS nevű sorozathoz készült izraeli kampány alighanem áthág néhány etikai előírást, mégis briliánsan és érdekesen szólítja meg a célcsoportot. A több állomásból álló, ízig-vérig online kampány ...
Smoke in fridge
Smoke in fridge

Szinte hihetetlen, hogy a Heineken által készített, hazánkban is sokszor vetített „ Walk in fridge ” reklámfilmről ennyi bőrt le lehet húzni. (Ez az az ominózus szpot, amiben egy házibuli alkalmával a férfi házigazda megmutatja barátainak a gardrób helyére felépített hűtőszobát, ami tele van hideg sörrel.) Hiszen a film után jött a vírusvideó , amelyben p ár srácnak megtetszik a külön hűtőszoba, és ezért úgy döntenek, hogy a 14. emeleti lakásukhoz ...
Görkoris kisbabák
Görkoris kisbabák

Aranyos kisbabákat és cuki állatkákat mutatni egy reklámban mindig is népszerű technikának számított, különösen akkor, ha a kommunikációban valahogy össze lehet kötni őket a termékkel. Az Evian is ebben a szerencsés helyzetben van, hiszen legújabb reklámkampányuknak a „Live young”, azaz „Éljél fiatalon” nevet adták. A kreatív koncepciónak köszönhetően a filmben csak úgy tobzódnak a kis lurkók, akik versenytáncosokat és profi görkorisokat ...
süti beállítások módosítása