Bankreklámból iPhone játék
Bankreklámból iPhone játék

Kissé rendhagyó poszttal jelentkezik ma az Adrenalin, hiszen nem egy reklámot, hanem egy iPhone játékot szeretnénk bemutatni a kedves olvasóknak. De jó suszterként nem megyünk messze a kaptafától, hiszen jelen esetben egy reklám inspirálta magát a játékot.
 
Az Egyesült Királyság egyik nagy bankja, a Barclaycard már idáig is tanubizonyságot tett innovatív és ügyfélközpontú szemléletéről, de ezúttal olyan messzire ment, mint egyik más pénzügyi intézet sem. ...
Simon mondja: kukurikúúú
Simon mondja: kukurikúúú

Philips nemrégiben piacra dobott egy terméket, amellyel eltökélt szándéka, hogy leváltsa a hagyományos ébresztőórákat. Ezek a régi, idegesítő masinák azért lettek anno feltalálva, hogy kordában tartsák a nappali/éjjeli életritmusunkat, melyek alapvetően a nap mozgásához igazodnak. A hanggal működő órák többnyire a frászt hozzák a használóra, aki a reggeli szívkalapáláson túl, sok jót nem kap tőle. A Philips Wake Up Light egy olyan kis találmány, amely ...
Nagyon direct mail
Nagyon direct mail

Hogy bemutassa lenyűgöző tudású navigációs rendszerét, a Volkswagen egy ötletes kis direct mail kampányt készített, melyben a kiküldött levelekre egyesével rárajzolta a feladó (Volkswagen) és a címzett (meglévő Volkswagen ügyfél) közötti útvonalat. Ezzel a kis szemléletes kreatívval bebizonyították az embereknek, hogy a VW Navigation System -el mindig elérik a céljukat.
 
Az útvonalakat egy speciálisan erre az alkalomra fejlesztett programmal, a Google ...
Alacsony telefonszámla, boldog szülők
Alacsony telefonszámla, boldog szülők

Mindig megdobogtatja kicsi kiberszívünket, ha egy sablonoktól mentes, merész megközelítéssel találkozhatunk egy reklámfilmben. Ez különösen igaz akkor, ha egy telekommunikációval foglalkozó multi spotjáról van szó, ahol – valljuk be – többnyire elég lagymatag és ötletszegény alkotások születnek. Humor ide vagy oda, a túlnyomórészt lifestyle megközelítésű filmekben inkább a végére teszik a „csattanót” és kevésbé a helyzetkomikumra építenek – ...
Emberállatok
Emberállatok

Az alant lévő printkampány is azt mutatja, hogy állati hálás feladat lehet egy állatkertnek reklámot készíteni, főleg ha egy szafariról van szó, ahol az emberek kedvükre autókázhatnak a szabadon lévő fenevadak között. A brazil Zoo Safari gyönyörűen kivitelezett – és ötletben is rendkívül erős – kreatívjai pont ezt a kószálást ragadják meg, valamint mesterien szemléltetik az állatok közelségét, akik szinte benéznek a kocsik ablakain. „Blend in”, ...
Mit tegyél, ha fiú létedre nunusod nő?
Mit tegyél, ha fiú létedre nunusod nő?

Vajon mi késztethet egy tamponokat gyártó multit arra, hogy egy tinédzser fiú szemszögéből mutassa be a PMS és a menstruáció kellemetlen viszontagságait? Nos, erre az abszurd kérdésre most lehetőségünk nyílik választ találni, hiszen planétánk egyik legnagyobb tampon forgalmazója, a Tampax legújabb reklámkampányában pont ilyen aspektusból próbálja megszólítani a potenciális vásárlókat.
 
Engedjétek meg, hogy bemutassuk Zack Johnsont, egy teljesen átlagos ...
süti beállítások módosítása