Birka LED art
Birka LED art

A birka az ember legjobb barátja.
 
Mielőtt a fanatikus kutyus tulajdonosok hőbörögni kezdenének, nézzük csak meg milyen jó dolgok származnak e bégető jószágból! Először is, pihe-puha gyapjújával öltöztet és melegen tart, aztán segít este elaludni, ízletes húsával és tejével bármikor megtölti bendőnket és még klónozni is egyszerű. De mi lesz akkor, ha egy birkára karácsonyfaégőket rakunk? A válasz egyszerű: vírusfilm.
 
A Samsung is így gondolta ...
Szabó György
Szabó György

 

Névjegy rovatunkba ezúttal Szabó Györggyel, a Sanoma Budapest Zrt. vezérigazgatójával készítettünk egy interjút. A beszélgetésre még 2009. januárjában került sor, így néhány adat már nem teljesen aktuális.

Novemberben jelent meg a Piknik című legújabb Sanoma lap. Válságban is jut büdzsé a fejlesztésre?
A lap elindítását még korábban, júniusban elhatároztuk, de most is úgy gondolom, hogy helyes döntés volt. Ez mostanra egyben egy jelzés is a piac ...
Adidas Urban Street Guide
Adidas Urban Street Guide

Előző Adidas-os posztomban szabadkoznom kellett kissé, hogy nem épp az Adrenalinhoz illő alternatív marketing bugyraiban merültünk el. Most viszont újra mocsaras a terep, van itt minden, ami ahhoz kell, hogy lássuk: egy márkának nemhogy csak értenie kell a fogyasztói nyelvén, hanem együtt kell velük pajtáskodnia is.
 
London után mostanában inkább Koppenhágát, meg Berlint szokás referencia városként megjelölni az urbánus fiatalság körében, akiknek ...
A gyanta rossz
A gyanta rossz

Íme, egy ötletes reklámfogás az újságban, melyet egy lézeres szőrtelenítéssel foglalkozó cég, a Depilight készített. Az újságban két összeragasztott lap van, melyeket az olvasónak szét kell szednie. Amikor nagy nehezen letépjük az egyik oldalt a másikról, akkor derül ki, hogy igazából egy ember kezét gyantáztuk. Ezzel a kis trükkel azt a rossz élményt próbálták meg szemléltetni, hogy mennyire kellemetlen a hagyományos szőrtelenítés – valljuk be, elég ...
Vérbe fagyott zenészek
Vérbe fagyott zenészek

 
Mint ismert, a zeneipar CD-forgalma az elmúlt években jelentősen csökkent az illegális másolás és zeneletöltés terjedése miatt. A fájlmegosztóknak és a másolásra specializálódott kalóz szervezeteknek köszönhetően manapság már csekély ember megy be a lemezboltba és veszi meg az eredeti korongot. Mivel vasárnap ünnepelte 30. születésnapját a CD, úgy gondoltam, helyén való lenne megemlíteni az alant lévő kampányt, melyet az indiai Different Stokes ...
Égő nyelvlámpa
Égő nyelvlámpa

Ismét egy remek példával szeretnék szolgálni arra, hogy az ambient reklámozás mennyire olcsó és hatékony lehet a kis cégek számára. Ezúttal egy kanadai étterem, hétfői csípős szárnyak akcióját láthatjátok, mely annyira egyszerű, hogy az már szinte fáj. Az akció lényege, hogy a québeci taxik középső féklámpáját egy emberi nyelvnek álcázták, ezzel is szimbolizálva az étteremben kapható csirke szárnyak csípősségét. Az akciónak köszönhetően ...
All Day I Dream About Sex
All Day I Dream About Sex

Gondolkodóba estem kissé, hogy mit is tegyek fel ide, hisz a reggeli kakaóm mellé busás ambient dömping jutott a különböző blogokról. Egyik jobb, mint a másik. Van itt olasz W atchmenes   graffiti akció, vagy duplaoldalas szőrkitépős sajtómegjelenés, viszont azt vettem észre magamon, hogy mind ezek után a bögre alján az összesűrűsödött, talán már túl émelyítő reggeli italom végére érve a már nem is olyan új házibulis Adidas spottal tettem ki az i-re a ...
Reggeli UFO para
Reggeli UFO para

Melyik rosszabb? Tudni, hogy egyedül vagyunk az univerzumban vagy rádöbbenni arra, hogy nem? Ez a kérdés már számtalan sci-fi alkotást ihletett, melyekben néha rossz (pl.: Függetlenség napja) néha pedig jó (pl.: K-Pax) dolgok történtek a földönkívüliek „közreműködésével”. A BBC Radio 4 , Science Fiction Season műsorának készített kis reklámfilmben is ezt a kérdést teszik fel. Nézzétek meg, ha tehetitek hanggal!  

Globális felmelegedés, más szemszögből
Globális felmelegedés, más szemszögből

A globális felmelegedésről és a vele járó következményekről már annyi reklám született, hogy lassan miattuk emelkedik a tengervízszint.  Ezen alkotások nagy része az embereket állítja a középpontba, mintegy szemléltetve, hogy mi vár rájuk, ha bekövetkezik a katasztrófa. Láttunk már mentőcsónakokkal felszerelt belvárost, vízből kilógatott táblákat , és háborús megszállást  is.  Ezek a kreatívok mind arra próbálnak ösztönözni, hogy ha az emberek ...
süti beállítások módosítása