Szüless- és halj meg a reklám által

Az alant látható ambient reklámoknak köszönhetően az emberek végre személyesen is megtapasztalhatták – ha akarták, ha nem –, hogy milyen is megszületni, illetve halottnak lenni.
 
A születés egy Los Angeles-i lift közelében várt az amerikaiakra, akiknek csupán meg kellett nyomniuk a felvonó hívógombját, és Isten máris új életet lehelt beléjük. A művészi reklám egy plasztikai sebészetet népszerűsített, ahol, ha Isten nem is, de néhány dúsgazdag sebész biztosan új életet ad az anyagnak. „Szüless újjá - Dr. Kim Plasztikai Sebészet (3. emelet)” – szól a headline a festményen.
 
 A maga egyszerűségével és figyelemfelkeltő mivoltával ez a reklám biztosan emlékezetes élménypont lehetett a keresztényeknek, azonban kíváncsiak lennénk a más vallású vendégek reakcióira is.
 
 
Kevésbé művészi, inkább morbid reklám született Dubaiban, ahol az emberek a saját bőrükön tapasztalhatták meg a halált – egy törülköző formájában. A Rákos Betegek Barátai nevű szervezet ugyanis koporsó formájú türcsiket gyártatott, melyek a napozás veszélyeire hívták fel a figyelmet. A 300 kiosztott és leterített koporsó állítólag nagy port kavart a tengerparton, és itt nyílván nem a homokra gondoltak.
 
 
Szerintetek mennyire célszerű ilyen szimbólumokkal ábrázolni a halált és a születést egy reklámban? Titeket zavarna valamelyik?

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr842684800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Adrant 2009.12.14. 14:44:39

Az első még tetszik, a második viszont gáz. Szarjanak sünt a dubaiak!!

fabos-net · http://fabos-net.ws/ 2009.12.16. 19:41:12

Pihent emberek találnak ki furcsa dolgokat.

Amúgy ízlés dolga.
süti beállítások módosítása