A világ lenagyobb focipályája

A szponzoráció egyik legnagyobb előnye, hogy a „jólelkű” vállalat vagy a márka neve olyan tevékenységhez, személyhez, szervezethez kötődhet, amelynek imázsa pozitív hatással lehet a cég megítélésére. Hiszen a fogyasztó fejében összekapcsolódik a szponzorált tartalom és a támogató neve, így a cég azonosíthatja magát az általa felkarolt eseménnyel, személlyel. Jelen esetben ez az esemény pedig nem más, mint az ausztráliai foci bajnokság, az A-Leauge, amit más néven Hyundai A-League-nek ismernek. „Soccer sells”, avagy a foci az egyik legjobban kifizetődő sportág, amit úgy tűnik, hogy még a rögbi szeretetéről híres kontinensen is érdemes támogatni.
 
 A Hyundai által 2004-ben indított versenyben 10 csapat indul: 9 Ausztráliából és 1 Új-Zélandról. Az új évadra készült reklámfilmben most megcsodálhatjuk mind a 10 csapatot, 1 hatalmas pályán, ahol mindenki mindenki ellen küzd, rúg, cselez és lő. A trükkökkel teli, rendkívül látványos és pörgős spotban egy tipikusan ausztrál mezőn küzdenek egymás ellen a tarkabarka mezekben pompázó csapatok, akikből végül – skót hasonlattal élve – csak egy maradhat. Érdemes megnézni többször is, hiszen a néhol már zavarba ejtően gyors kameraváltások miatt könnyen lecsúszhatunk egy-két érdekes momentumról.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr682684699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.08.05. 10:28:45

Csak az a kár, hogy nem tudjuk meg mi lesz a szabadrugásból. :-)
süti beállítások módosítása