Pit stop a Times Square-en

Az egyre duzzadó vírus- és gerillatengerben manapság már nagyon meghökkentőt kell mutatni, hogy felfigyeljenek rá az emberek – legyenek a helyszínen vagy a számítógép előtt.  A NASCAR (National Association for Stock Car Auto Racing), az USA legnagyobb autóverseny sorozatokat működtető szervezete ezért egy egészen meglepő akcióval próbálta elkápráztatni New York, azon belül is a Times Square járókelőit. A szervezet a Red Bullal karöltve, egy mindössze 20 másodperces kerékcserével népszerűsítette az amúgy sem csekély rajongótáborral büszkélkedő versenysorozatot. A végeredmény: több száz mosolygó érdeklődő, és idáig 150 ezer online letöltés a Youtube-on. Korábban egyébként volt már New York utcáin NASCAR felvonulás, így a látvány nem teljesen újkeletű, de azért mindenképpen elismerésre méltó ötlet a két márka promótálására. Aki tud hasonló akcióról az F1-nél, az írja be a kommentekbe! 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr392684675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bery · http://www.facebook.com/berkes.peter 2009.06.24. 12:14:46

nekem olyan keresztmarketing akció maradt meg, mikor a Red Bull-os szerelők a Csillagok Háborúja (felújított) filmet promózták, s a filmbeli karakterek ruháit öltötték magukra. Egyedülálló, ötletes filmpromó.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.06.24. 13:17:49

Milyen igazad van, arra emlékszem. :D
www.gizmag.com/go/4058/picture/11191/
köszi Bery!
süti beállítások módosítása