You(Tube) win

Csodás nap ez a mai. Kiskoromban mikor épp nem a Ian Livingstone és Steve Jackson szerzőpáros valamelyik lapozgatós könyvével „játszottam”, akkor feltehetően a Virág cukrászdában rugdostam Kennel a Blankát. Hogy miről szól ez a post? Egy eszement Youtube-on játszható Street Fighter-ről. Haragszom egy kicsit rá, mert eddig 2:0 a gép javára, de hát kicsinek sem voltam egy nagy ász :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr732684577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.02.02. 20:42:09

Ez nagyon tuti!! :)
Ilyet még nem láttam. A Wario után a youtube ismét bebizonyította, hogy megfelelő platform lehet a reklámozóknak és olyanra is képes, amit nem is gondolnánk.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2009.02.02. 20:43:20

Köszi bys, ez zseniális. :) Csatlakozom Omyg-hez, a Youtube korlátait még korántsem tártuk fel.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.02.03. 09:51:56

Valóban. Kíváncsi vagyok: ki jelenik meg először ilyen linkelhető videóval itthon? Mert ez erős vírusfaktor lehet így első körben bárkinek, aki lecsap rá. A későbbiekben már csak a kreatív potenciál nyomhatja el a felmelegített leves ízét.

(Blog.hu: Utálom, hogy be kell lépjek a kommentezéshez!)
süti beállítások módosítása