Tervezz trendi pulcsikat!

A sportruházattal foglalkozó Champion üzletlánc pár napja előrukkolt egy microsite-tal, ahol egy verseny keretei között, lehetőséget adnak a látogatóknak, hogy egyedi mintázatú és színvilágú kapucnis pulcsikat tervezzenek. A versenyre sajnos csak az amerikaiak nevezhetnek, de ennek ellenére is nagyon szórakoztató az oldal. A tervezés lehetővé teszi az embereknek, hogy meglássák a Champion ruhák sokszínűségét és fiatalosságát – ami tökéletesen lefedi a kampány kommunikációs célját. Én bevallom, eddig nem nagyon szerettem ezt a márkát, így az utóbbi 5 évben be sem tettem a lábam a boltba. Így viszont – hogy kicsit belepillanthattam a készletbe – lehet, hogy legközelebb már teszek egy próbát az üzletben. Úgy gondolom, hogy ennél többet nem is akartak elérni a készítők.
Mindent összevetve remek kis oldal született, ami a kreatív embereknek kellemes kikapcsolódást nyújthat pár percre. Azt azonban egy kicsit sajnálom, hogy a megtervezett ruháinkat nem rendelhetjük meg, mivel így sokkal nagyobbat ütne az oldal és fiatalok ezrei rendelnének egyedi pulcsikat. (Bár állítólag a jövőben még ez is megvalósulhat.)

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr742684569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.01.23. 15:20:05

Jópofa kis oldal, eljátszottam vele egy darabig...
Nagyon jó az Adrenalinos pulcsi, lehet belőle rendelni??? :D:D

SueSue · http://twitter.com/Sue__sue 2009.01.24. 22:47:50

nekem is tetszik csak kár hogy nem rózsaszín :DDD
süti beállítások módosítása