A következő reklámfilm két okból is érdekes: az egyik az, hogy a forgatás Magyarországon volt, a másik pedig, hogy olyan finom erotika van benne, ami sok országban kiverné a biztosítékot.
A következő reklámfilm két okból is érdekes: az egyik az, hogy a forgatás Magyarországon volt, a másik pedig, hogy olyan finom erotika van benne, ami sok országban kiverné a biztosítékot.
Kína divattéma lett. Az volt már az olimpia előtt is, de az ötkarikás játékok az egész világ szemét ráirányította az ébredező óriásra. Jellemző az is sajnos, hogy a kínai kirakatba előszeretettel csak a csilli-villi vásárfia kerül. Lehet, hogy a Vogue is már sok oldalas fotósorozatot publikál a „pekingi yuppie-k” koncepció mentén, de Kínának van egy másik arca is.
Ezt a TCR-t a shanghai-i Ogilvy hozta össze a Unicef-nek. Mindig üdvözítően figyelem a ...
Na, igen. Egy időben rendre jött egy adag 3d-s aszfaltrajz e-mailben a reggeli kávé mellé, olyan speciális technikával felkrétázott alkotások, melyek egy bizonyos szögből nézve megelevenednek, és kinőnek a földből, mint az égig érő paszuly. Erre persze a marketingesek is lecsaptak, lépten-nyomon lehetett olyan kommunikációs aktivitásokkal találkozni, ahol erre a blikkfangra építettek. Például nyáron ilyen formán hívták a népet a Balcsira egy jót Jet sky-zni ...
Pár éve – mikor még a főiskolai padot koptattam – egy mélyen tisztelt tanárom közel másfél órás reklámfilm válogatással kedveskedett nekünk. Rengeteg díjnyertes és vicces reklámot néztünk végig, melyek közül egy különösen megragadt bennem.
A háború nem csupán front, lövöldözés, bombázás, romok, menekültek, halottak és sebesültek. A háború bizonyos lelkiállapot is, felajzott érzelmi és mentális energia, amelynek ki kell sülnie, ki kell égnie mintegy önmagától, saját pokoli dinamikájának és logikájának megfelelően. De amíg ez nem történik meg, felemészt mindent és mindenkit, aki az útjába kerül. Így az olyan ember számára, aki minden percét a pusztulás és halál árnyékában tölti, ...
A Londonban megrendezett, tízedik Ír Zenei Fesztivál alkalmából egy nagyon jópofa buszreklámmal rukkolt elő a RKCR/Y&R kreatív ügynökség. A „márka energia” – ahogyan ők hívják – jelen esetben egy tangóharmónika, amely számtalanszor felcsendül az ír népzenében, és így tökéletes kapcsot képez az esemény mondanivalójával. A fesztivál egyébként október 24-étől vette kezdetét, és 10 napon keresztül szórakoztatta a nagyérdeműt különféle ...
Sok kommentárt nem kell, hogy fűzzek az alant lévő reklámhoz, mely a soron következő Photoshop terméket hivatott népszerűsíteni. Bárki, aki használta már a programot az láthatja, hogy mennyire aprólékosan és ötletesen kidolgozták az élő változatát a Bates141 kreatívjai. A CS4 elvileg egységes felhasználói élményt, kreatív vezérlést és nagyobb hatékonyságot biztosítani. „ A Photoshop élvonalbeli innovációt biztosít, amely valóban kiterjeszti a ...