A ruha vetkőzteti az embert
A ruha vetkőzteti az embert

A következő reklámfilm két okból is érdekes: az egyik az, hogy a forgatás Magyarországon volt, a másik pedig, hogy olyan finom erotika van benne, ami sok országban kiverné a biztosítékot.

A Sela , orosz divatcég a 2008-as őszi/téli kollekcióját egy akciódús – kicsit a Levis reklámra hasonlító – filmmel népszerűsíti, melyben egy férfi és egy nő, kaszkadőröket megszégyenítő módon öltözködik fel. Ez idáig rendben is van. A csavar az egészben ott ...
Szmókerman
Szmókerman

Biztosra veszem, hogy a Utah állambeli Crawell reklámügynökségnél szeretnek South Park-ot nézni, ugyanis a legújabb anti-dohányos kampányuk alapötlete kísértetiesen hasonlít a kultusz sorozat egyik régebbi epizódjára .
 
Míg a rajzfilmben a folyton sört ivó és bowlingozó, asszonyt megverő Alabama Man a fiatalok példaképe, addig a Utah Egészségügyi Minisztérium által életre keltett, tüdejét kiköpő, semmihez sem értő akut dohányos, Smokerman játssza a ...
Testfestés, kicsit máshogy
Testfestés, kicsit máshogy

Kína divattéma lett. Az volt már az olimpia előtt is, de az ötkarikás játékok az egész világ szemét ráirányította az ébredező óriásra. Jellemző az is sajnos, hogy a kínai kirakatba előszeretettel csak a csilli-villi vásárfia kerül. Lehet, hogy a Vogue is már sok oldalas fotósorozatot publikál a „pekingi yuppie-k” koncepció mentén, de Kínának van egy másik arca is.

Ezt a TCR-t a shanghai-i Ogilvy hozta össze a Unicef-nek. Mindig üdvözítően figyelem a ...

Halubuckák
Halubuckák

Na, igen. Egy időben rendre jött egy adag 3d-s aszfaltrajz e-mailben a reggeli kávé mellé, olyan speciális technikával felkrétázott alkotások, melyek egy bizonyos szögből nézve megelevenednek, és kinőnek a földből, mint az égig érő paszuly. Erre persze a marketingesek is lecsaptak, lépten-nyomon lehetett olyan kommunikációs aktivitásokkal találkozni, ahol erre a blikkfangra építettek. Például nyáron ilyen formán hívták a népet a Balcsira egy jót Jet sky-zni ...

Miért ne kérjünk útbaigazítást
Miért ne kérjünk útbaigazítást

Pár éve – mikor még a főiskolai padot koptattam – egy mélyen tisztelt tanárom közel másfél órás reklámfilm válogatással kedveskedett nekünk. Rengeteg díjnyertes és vicces reklámot néztünk végig, melyek közül egy különösen megragadt bennem.

A recept egyszerű: ötletes kreatív koncepció, tökéletesen megfogalmazott üzenet, fantasztikus színészi játék és őrült humor. Ezek azok az összetevők, amelyek világhírűvé tették ezt a fél percest kínzást, ...
Végtelen fájdalom
Végtelen fájdalom

A háború nem csupán front, lövöldözés, bombázás, romok, menekültek, halottak és sebesültek. A háború bizonyos lelkiállapot is, felajzott érzelmi és mentális energia, amelynek ki kell sülnie, ki kell égnie mintegy önmagától, saját pokoli dinamikájának és logikájának megfelelően. De amíg ez nem történik meg, felemészt mindent és mindenkit, aki az útjába kerül.  Így az olyan ember számára, aki minden percét a pusztulás és halál árnyékában tölti, ...

Fesztivál busz
Fesztivál busz

A Londonban megrendezett, tízedik Ír Zenei Fesztivál alkalmából egy nagyon jópofa buszreklámmal rukkolt elő a RKCR/Y&R kreatív ügynökség. A „márka energia” – ahogyan ők hívják – jelen esetben egy tangóharmónika, amely számtalanszor felcsendül az ír népzenében, és így tökéletes kapcsot képez az esemény mondanivalójával. A fesztivál egyébként október 24-étől vette kezdetét, és 10 napon keresztül szórakoztatta a nagyérdeműt különféle ...

Élethű Photoshop
Élethű Photoshop

Sok kommentárt nem kell, hogy fűzzek az alant lévő reklámhoz, mely a soron következő Photoshop terméket hivatott népszerűsíteni. Bárki, aki használta már a programot az láthatja, hogy mennyire aprólékosan és ötletesen kidolgozták az élő változatát a Bates141 kreatívjai. A CS4 elvileg egységes felhasználói élményt, kreatív vezérlést és nagyobb hatékonyságot biztosítani. „ A Photoshop élvonalbeli innovációt biztosít, amely valóban kiterjeszti a ...

süti beállítások módosítása